Nu Online
Momenteel zijn er 42 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis in juni

  22-9-2006 15:26:33
Hallo medebruidjes!

Graag had ik wat advies omtrent locaties als huwelijksreis voor de maand juni. Ik weet dat niet elke locatie aanbevolen wordt omwille van weersomstandigheden / seizoen. Daarmee, welke locaties kunnen aanbevolen worden voor die periode?

Alvast bedankt en groetjes!

Nele.

Nele
9-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 494


An
13-8-2005
 Meld misbruik22-9-2006 18:47:31

Hoi Nele,
Mexico is zeker en vast een aanrader. Wij zijn er in augustus geweest maar juni is zeker zo goed.
t Is een mooi land waar vanalles te beleven valt: cultuur, ontspanning, zon, zee,...
Ons hotel Riu Yucatan in Playa del carmen was super: lekker eten, vriendelijke bediening, mooie kamers, verzorgd.
Groetjes en veel succes!
An 13-08-05



Phyllis

 Meld misbruik23-9-2006 7:41:25

Dag Nele,

Indonesië is ook zeer goed in de maanden mei, juni, juli, augustus, september.

Greetz,

Phyllis



Ellen
30-6-2007
 Meld misbruik12-10-2006 13:14:41

Wij zijn dit jaar op vakantie geweest naar de dominicaanse republiek. Echt de moeite zeker voor een huwelijksreis. Wij trouwen eind juni en denken erover om terug te gaan. veel plezier


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums