Nu Online
Momenteel zijn er 150 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zitten we op schema?

  22-9-2006 15:10:46
Hey medebruidjes!

Mijn vriend en ik gaan trouwen op 9 juni 2007. Ik wou nu gewoon eens weten of we op schema zitten qua voorbereidingen.

Momenteel ligt vast: zaal, DJ, fotograaf, videograaf, pastoor, ceremoniewagens en ceremoniemeester. Trouwkleed is voor volgende week gepland.

Zitten we een beetje op schema? Of moeten er nog zaken dringend geregeld worden?

Graag jullie advies.

Thanks en groetjes, Nele.

Nele
9-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 449


Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik22-9-2006 15:29:45

Hoi Nele,

Wij trouwen ook op 09/06/2007. Wij hebben het volgende al vastliggen:
- gemeentehuis
- kerk
- fotograaf
- videograaf
- DJ
- feestzaal
Onze voorbereidingen kan je ook volgen op onze site onder de rubriek 'nieuws': www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl

Groetjes en veel succes met de voorbereidingen!!!

Kirsten



Loth
14-7-2007
 Meld misbruik22-9-2006 16:28:38

Dag Nele,

wij trouwen op 14 juli en we hebben tot nu toe evenveel geregeld als jullie. We zijn wel al naar de gemeente gegaan om aan te geven dat we 14 juli voor de wet trouwen, maar daar heb je nog veel tijd voor! Dus volgens mij zitten jullie perfect op schema!

Groetjes,
Loth



Kelly
14-7-2007
 Meld misbruik22-9-2006 20:22:45

Hey,

Wij trouwen ook op 14 juli en hebben het volgende vastliggen:
- Datum
- Zaal
- DJ
- Ceremoniemeester
- Fotograaf
- Fotolocatie
- Bedankjes voor de ouders
- Bedankjes voor de getuigen
- Trouwvervoer
- Voorlopige gastenlijst

Geniet er gewoon van en als je denkt dat er iets geregeld moet worden, doe je dat gewoon. Zo doen wij het ook.

Groetjes



annelies
9-6-2007
 Meld misbruik24-9-2006 12:42:28

Hallo Nele,
Wij trouwen ook op 9/6/07!
Wat bij ons al vastligt:
- feestzaal
- traiteur
- fotograaf
- DJ
- wettelijk huwelijk
- rent-a-priest
Voor de ceremoniewagens gaan we in de komende weken eens beginnen uitkijken. De trouwjurk stl ik nog even uit tot oktober-november.
Groetjes!
Annelies


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...