Nu Online
Momenteel zijn er 176 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis

  22-9-2006 14:31:05
Hallo
Waar zijn jullie of gaan jullie zoal op huwelijksreis?

Waar heb je geboekt en wat is het prijskaartje ongeveer?

Alvast bedankt

Saskia
22-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 444


Siska
10-3-2007
 Meld misbruik22-9-2006 15:03:49

Wij gaan in maart 2 weken naar Senegal met Club Med All inclusive (ook cocktails enzo). Kostenplaatje met 3: 3000 euro ...



Siska
10-3-2007
 Meld misbruik22-9-2006 15:04:43

Ik bedoel dus wel degelijk met 2 kost het 3000 euro niet met 3 ... er is nog niemand in de aantocht :-)



Tamara
13-11-2010
 Meld misbruik22-9-2006 15:49:20

Wij maken in juli volgend jaar een rondreis in Italië, meer bepaald Toscane en Umbrië en zullen logeren in charmehotels en B&B, dit gecombineerd met 3 dagen Italiaanse kust. De reis zal ongeveer 18 dagen duren. Kostprijs +/- 3000 euro.



lisette
6-9-2006
 Meld misbruik22-9-2006 16:54:52

Hoi,

Wij zijn net terug van onze huwelijksreis naar Curacao. Was zeer geslaagd als je je huwelijksreis lekker relaxed wil houden. We hebben alleen maar onder de palmbomen gelegen aan het witte zandstrand en gesnorkeld en met dolfijnen gezwommen. Voor een actieve vakantie moet je hier niet naar toe. Maar wij wilden nu alleen maar relaxen en van elkaar genieten. Wij verbleven in Super Club Breezes all inclusive. Je moet wel om een gerestaureerde kamer vragen, want ze zijn alles aan het vernieuwen.
Succes!

Groetjes,

Lisette



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik23-9-2006 11:32:44

Hey

Ik ben nog volop bezig met mijn huwelijksreis. Wij hebben Malaysie gekozen, eerst 1 nacht Kuala Lumpur, dan een rondreis van 10 dagen in Borneo en nu nog een weekje in een resort. De reis was fantastisch en nu zijn we hier ook aant genieten. Ik kan iedereen deze reis aanraden, we hebben al ongelooflijk mooie dingen gezien, de natuur is hier zo puur en ongerept, en veel hotels heel speciaal, midden in de jungle enzo. Echt fantastisch!!! We hebben iedere keer een prive gids gehad waardoor we zelf een beetje konden bepalen hoe lang we ergens bleven, niet wachten tot iedereen naart toilet is geweest, niet langs fabriekskes waar ge u verplicht voelt iets te kopen enzo

Onze reis kostte 4700 euro voor 2 personen, half pension. Nu zitten we wel in een redelijk duur hotel, dus de reis zelf was minder. Gewoon bij jetair geboekt!!!

Groetjes

Vicky



Saskia
22-6-2007
 Meld misbruik25-9-2006 13:17:26

Bedankt allemaal voor de ideetjes.

Aan Lisette: reis naar Curacoa hoeveel was de prijs ongeveer voor 2 personen en waar heb je juist geboekt?



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums