Nu Online
Momenteel zijn er 26 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wie trouwt er 4/9 ?? mooi weer ??

  31-8-2004 10:20:01
Wij trouwen nu zaterdag en zijn wat bang van het weer, wat denken jullie ervan, moeten we paraplu's voorzien ???
groetjes aan diegenen die ook nu zaterdag trouwen, veel geluk, liefde, ....

Françoise
4-9-2004
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 961


Katrien

 Meld misbruik31-8-2004 11:03:26

Hoi Françoise, ik zou niet vrezen hoor, want ze geven mooi weer uit!
Wij zijn pas volgend jaar aan de beurt maar ik wens je een 'pracht'-dag en leven tesamen toe..



Sophie

 Meld misbruik31-8-2004 11:15:06

Hoi Françoise,

Ik zou me echt geen zorgen maken.
Ze voorspellen voor zaterdag op de weersvoorspellingen rond de 22°C en zonnig weer.
Soms kan je nog beter weer hebben dan in de maanden juli en augustus.
Wij trouwen volgend jaar in september en ik hoop nu al op goed weer.
Geniet met volle teugen van jullie onvergetelijke dag.

Groetjes,
Sophie



Sofie

 Meld misbruik31-8-2004 12:37:21

Hallo Françoise,

Ik ben eens gaan kijken op weather.com, die geven een heel gedetailleerd overzicht van het weer voor de komende 10 dagen, en vanaf morgen geven ze toch vooral zonnig weer. Zaterdag maxima tot 24° en maar 10% kans op regen (vandaag is dat 50%). Ik zou me dus maar niet te veel zorgen maken!!! Krijg je verder alles georganiseerd? Voor ons is het nog 4 weekjes aftellen, nog veel te doen maar 'k heb er wel plezier in!

Geniet ervan!



sofie
3-9-2004
 Meld misbruik1-9-2004 23:08:45

Wij trouwen een dagje eerder, vrijdag dus. Ik ben er gerust in: het moet en zal mooi weer zijn :-) Geniet ervan!!



elke
30-12-1899
 Meld misbruik2-9-2004 17:04:51

Hoi Françoise!
Al zenuwen voor zaterdag? Bij mij begint het toch al, kan nu al niet meer slapen. Wij hebben geen paraplu's voorzien voor zaterdag.
Veel succes!
Elke


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...