Nu Online
Momenteel zijn er 168 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vraagje voor de bruidjes met sluier

  17-9-2012 13:44:30
Wanneer en hoe lang dragen jullie je sluier?
Wij trouwen om 11u30 voor de kerk (hebben ons wettelijk huwelijk al gehad), daarna hebben we foto's, en dan de recepties en het avondfeest.
We gaan eerst naar mijn vaders rusthuis om daar eens goeiedag te gaan zeggen aan de bewoners (die leven heel erg mee met die trouw én mijn verloofde zijn oma zit daar ook, dus dan heeft zij ook een beetje een feest met haar vriendinnen), dan hebben we onze eerste receptie in de feestzaal voor collega's en kennissen, en dan om 19u komen de gasten van het avondfeest.
Wanneer zou ik mijn sluier dan afdoen?
's Ochtends wanneer mijn verloofde me komt ophalen en we naar de kerk rijden doe ik hem sowieso aan, en voor de foto's zou ik hem eerst even aandoen en dan afdoen, zodat we de twee hebben.
Maar dan? Voor de recepties aan of af?
Het is een korte sluier die net over mijn schouders valt en hij zit best wel goed, dus dat is zeker het probleem niet. Als ik hem af doe, heb ik ook een mooie haarspeld die ik dan in mijn haar kan steken, zodat het geheel toch een beetje opgefleurd wordt ;-)
Wat zouden jullie doen? Teveel aan-af-aan-af is ook een beetje raar hé?
Ach ja, laatste weken-dillema's :-)

Elisabeth
29-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1591


Lauren
15-9-2012
 Meld misbruik17-9-2012 13:54:26

Ik heb hem enkel gedragen voor de kerk en een deel van de foto's :)



Jontje
20-7-2012
 Meld misbruik17-9-2012 16:26:59

Ik had een sluier van 3,25meter en heb deze zelfs ingehouden tot aan ons avondfeest om 20u.
En dan wetende dat mijn dag al begon om 8u 's morgens! :-)

Ik had er helemaal geen last van, dus met een korte zou ik zeggen hou hem zo lang mogelijk in! We trouwen toch maar 1keer he :-)



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik17-9-2012 20:15:46

Als je zo een mooie haarspeldbocht hebt zou ik na de misviering de sluier afdoen en verder pronken met je haarspeld op de receptie!



Elisabeth
29-9-2012
 Meld misbruik17-9-2012 21:58:37

Ik wil hem langs de éne kant zo lang mogelijk inhouden, zoals Jontje zegt is het maar voor één keer, maar langs de andere kant is zo'n sluier toch echt iets voor in de kerk, en is het ook wel mooi met de haarspeld. Hm, ga er nog eens even over nadenken, maar sowieso komen er foto's met en zonder tijdens de shoot. Thanks voor de reacties dames! @ Rebecca: hihi, haarspeldbocht :-) Automatische spellingcorrector? :-)



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik17-9-2012 22:08:28

Ik zou het ook eerder enkel in de kerk dragen en dan nog voor enkele foto's en dan aflaten en je speld indoen.. Zo ga ik het normaal ook doen. ;)



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik17-9-2012 22:12:55

Ja lap, ik heb enkel de tweede verbeterd!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...