Nu Online
Momenteel zijn er 180 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

13 dagen gehuwd....

  22-9-2006 12:31:46
9 september was het zover, eindelijk zou ik mevrouw Fisack worden en amaai het is een groot feest geworden, alles was nog veel mooier dan ik me had kunnen voorstellen. Ondertussen ben ik al 13 dagen gehuwd.

Alles begon al op vrijdag, de dag voor onzen trouw,.....Overdag zijn mijn toekomstige en ik nog gezellig een paar ontspannende uurtjes gaan doorbrengen in een saunacomplex. 's avonds dan hadden mijn ouders samen met buren en vrienden een schieting gepland. We waren min of meer verbannen van ons appartement van een uur of 4 in de namiddag en toen we dan 's avonds rond 19h30 terug aankwamen zagen we waarom...de buren hadden ons appartement helemaal versierd met spandoeken, balonnen en affiches. Er was ook een heuse receptie voorzie met drank en hapjes en natuurlijk leuke muziek. Later op de avond na het schieten hebben ze volgens de traditie ook nog mijn ventje zijn broek verbrand en onze namen vereeuwigd in het asfalt voor ons deur. Het was een supertoffe ontspannende avond. Tegen 23h zijn de meeste mensen vertrokken, wij hebben samen met onze naaste buren nog een pakje friet gehaald en bij een leuke babbel deze schitterende avond afgesloten. Tegen 00h30 lagen we zalig met ons tweetjes in ons bedje.

Hoewel ik maar tegen 6h45 moest opstaan lag ik reeds tegen 4h00 klaarwakker, ik ben dan maar opgestaan en heb de laatste voorbereidingen gedaan zoals alle kledij van mijn schatje klaargelegd, de laatste zaken die mee moesten naar de feestzaal klaargezet enz...
Naarmate het klaarder werd zag ik dat het zoals ze voorspeld hadden héél mooi weer zou worden. Tegen 7u dan heb ik me klaargemaakt, afscheid genomen van mijn ventje en dan hup naar de kapper.......daar wachtte mijn zus en tevens mijn getuige mij al op. Het was een gezellige sfeer, ik was wel zenuwachtig maar minder dan ik gedacht had. Haren ingerold, drie kwartier onder de droger, krulspelden er uit, een halfuurtje opsteken en het resultaat was AF, veel mooier nog dan bij de proefbeurten, zowel ik als mijn kapster waren blij. Ook dat van mijn zus was dik in orde. Daarna gingen we door naar de schminkster.

Van hieruit ging het naar mijn ouders, daar zou ik me verder klaarmaken en wachtten op mijn bruidegom.Toen ik aankwam waren mijn ouders reeds aangekleed en ze zagen er alle 2 echt prachtig uit ! Ik kreeg er de tranen van in de ogen...maar geen tijd om te mijmeren ik moest me aankleden. Met de hulp van mama is dat snel verlopen en dan ineens als ik me zo zag in de spiegel, volledig in ornaat dan begonnen de zenuwen terug te komen. Ik kreeg een heel raar gevoel in mijn buik waarop papa mij vlug een glaasje champagne uitschonk om te bekomen. Even was het een beetje paniek omdat de fotograaf er niet op het afgesproken uur was maar dan kregen we het verlossend telefoontje dat hij kortbij was maar even verkeerd gereden. Hierdoor is alles een beetje versneld moeten gaan en hebben we wat aankleedposes moeten reconstrueren voor de reportage...dan ineens de bel......ik wist niet meer waar ik het had.......spontaan begonnen mijn tranen te lopen. Mama gaf me vlug een zakdoek en werkte de make-up bij, ik moest me nu goed houden hé.....
Met hééééééél veel zenuwtjes deed ik de deur open. De uitdrukking op het gezicht van mijn ventje toen hij mij zag was onbeschrijflijk. Die was echt ondersteboven en opeens stonden we allebei te janken! Mijn bruidsboeket (dat hij gekozen had en ik dus nog nooit gezien had) was alles wat ik ervan gehoopt had. We hebben elkaar goed vastgepakt en minuten naar elkaar gekeken. Ik vond dat hij er zo mooi uitzag, en hij vond hetzelfde van mij. Hij fluisterde in mijn oor : ik heb altijd geweten dat je een mooie bruid zou zijn , maar dit overtreft alles! Ik was helemaal van de kaart. Omdat we beperkt zaten in tijd hebben we gauw nog wat foto's genomen met en aan onze oldtimer, een citroën traction en dan reden we terug naar ons appartementje waar de receptie plaatsvond.

Onderweg konden we vlug wat bijpraten en we beseften ook hoeveel geluk we hadden met het weer ...Een helder blauwe hemel, warm maar niet te warm, gewoon perfect !

Aan ons appartement lag de rode loper uitgerold, alles was versierd met mooie witte strikken en balonnen en de rest van de suite stond ons al op te wachten.
Een vriend van ons verzorgde de receptie en alles verliep zoals gepland. 45 min konden we genieten van lekkere champagne en heerlijke hapjes, ik was helemaal ontspannen,...er werden leuke foto's genomen aan ons appartementje en nadien nog in het gemeentelijk parkje.

Van daaruit ging het naar het gemeentehuis. Hier keken we naar uit,...omdat dit toch wel het grote moment zou zijn, en bovendien hebben we in Haaltert een schitterend gemeentehuis, alleen daarvoor al zou je willen trouwen :-) De burgerlijke dienst heeft niet zolang geduurd maar toch was de speech van de ambtenaar van de burgelijke stand heel mooi, ik heb goed geluisterd naar alles en was volledig onder de indruk....Na samen nog een glaasje te hebben gedronken ging het richting Kerk.

Tot dan was ik rustig geweest maar nu begon alles weer te kriebelen....niettegenstaande we reeds man en vrouw waren stond ons nu toch nog een groot deel te wachten. Ikzelf keek wel uit naar onze viering, ik had de meeste van onze teksten zelf geschreven, de muziek zelf gekozen en ik verwachtte wel dat het een emotionele viering zou worden, nu hoopte ik alleen dat de andere mensen het ook mooi zouden vinden.

We kwamen aan en daar stond iedereen, onze goeie vrienden en familie, enkele buren,....iedereen was ongeduldig aan het wachten om te zien hoe we eruit zagen.
We werden verwelkomd door de pastoor en niet veel later zaten we vooraan aan het altaar. Direct viel het ons op hoe mooi de bloemen waren in de kerk, mijn ventje zijn getuige en tevens onze bloemist had er echt meer dan zijn werk van gemaakt. Wij waren echt gelukkig als we dit zagen !
Niettegenstaande we redelijk wat teksten en muziek hadden heeft de viering voor mij niet lang geduurd, onze lezers deden elk op hun beurt hun ding en het was GOED, aan lach, een traan het kwam allemaal aan bod. Het was zoals ik gehoopt had, mensen waren gepakt ! Mijn zus haar zoontje (8 maand) en ons bruidsmeisje zorgden voor de grappige noot, het was zalig om hen bezig te zien.

Eens buiten gekomen waar toch redelijk wat volk stond kregen we van iedereen complimenten, mijn kapsel, onze kleren, de mis …Mijn ouders hadden als verassing nog 2 witte duiven om op te laten en mijn baas stond aan de kerk met chapagne ne glazen, het was echt fijn om iedereen daar zo te zien, alleen hadden we niet veel tijd om uitgebreid met iedereen te praten want we moesten verder voor de fotoreportage

Voor onze reportage trokken we richting Aalst, en door het goede weer konden we echt alle kanten op, we trokken naar een industriezone maar ook naar ee evrlaten weg en de Grote Markt. Daar hadden we veel beziens, mensen die ons spontaan kwamen feliciteren....een horeca-uitbater waar ik 's middag vaak ga eten nodigde ons uit om bij hem iets te komen drinken en in de nagelstudio waar ik ga mochten we ook foto's gaan nemen. De 2u gingen snel voorbij en dan moesten we door naar de feestzaal.

Door het zeer goede weer konden we onze receptie buiten geven! Veel kusjes en handjes gegeven en dan kon het feest beginnen. We werden onder groot applaus en op de tonen van "Ik Hou Van U" van Noordkaap de zaal binnengeleid. Een echt kippenvelmoment !!!
Voor het diner aan te vangen was het tijd voor de speech, ik had de mijne al enkele dagen af, maar op de morgen van de trouw had mijn ventje nog niets....ik verwachtte dus ook niet zoveel maar niets was minder waar, hij had nog een prachtige tekst klaargestoomd. En toen hij op het einde zei : ik geef nu het laatste woord aan mijn VROUW...kon ik het niet meer houden. Alvorens mijn tekst aan te vangen stond ik al te snotteren....enfin, we hebben het gehaald en het feest kon nu echt beginnen !

Het eten was zalig, de zaal perfect, de bediening super en onze DJ's hebben perfect gedraaid. Alles liep dus perfect! Heel veel complimenten gekregen. Ook nog eens m.b.t. onze teksten en muziek in de mis, zelfs de DJ's ( die ook het geluid in de mis verzorgd hadden) hebben het nog eens vermeld waarna iedereen luid in de handen klapten. Voor de openingsdans was er ook nog een surprise optreden van 2 buikdanseressen, geregeld door mijn ouders, door de opzwepende tonen en huepwiegende bewegingen van de mooi meisjes was iedereen al erg in de stemming tegen dat we onze openingsdans inzetten "When You say Nothing at all" van Ronan Keating.Vanaf dan is de dansvloer niet meer leeg geweest.

Na een spetterend avondfeest hebben we dan om half 6de laatste dans ingezet. Nog afscheid genomen van onze laatste gasten en dan zijn we allen samen vertrokken, wij naar onze bruidssuite, voor een korte maar verkwikkende nacht. De dag erna om 10u een VROEG maar zeer gezellig ontbijt met mijn ouders en zus/schoonbroer. We hebben uitgebreid nagepraat over alles, en gelachen met sommige anekdotes en teksten in ons gastenboek maar er zijn ook nog tranen gvloeid, wel van geluk dan, van zalig geluk bij het denken aan osn huwelijk, het feest en al de lieve wensen van onze gasten!

Wij hebben echt een perfecte dag gehad! Beter kon echt niet! En voor ons duurde het sprookje eigenlijk 3 dagen, de dag ervoor, erna en de dag zelf !
Veel mensen hadden ons verwittigd dat we moesten genieten, zoveel mogelijk, en dat hebben we ook gedaan. We konden niet meer genoten hebben van onze huwelijksdag dan dat we nu gedaan hebben.

Nu zijn we sinds deze morgen terug van huwelijksreis, 10 dagen Rhodos ! Ook dit is geweldig geweest.
We zullen gauw foto's zetten van alles op onze site : www.gunther-annsophie.bruiloftsite.nl

Dikke kussen van een trotse Mevrouw Fisack






Ann-Sophie
9-9-2006
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1404


els
17-8-2011
 Meld misbruik22-9-2006 13:27:03

Proficiat!!!!
Net even op jullie site gekeken, klopt het dat je wachtwoord nodig hebt?

Groetjes en geniet er nog van!



Ann-Sophie
9-9-2006
 Meld misbruik22-9-2006 13:43:59

Ik zet vandaag nog foto's op onze site, het wachtwoord voor de site is radja. Ga zeker eens kijken !

groetjes



stefanie
7-7-2007
 Meld misbruik22-9-2006 13:47:00

Proficiat

Bij het lezen van het verslagje hebben bij mij ook de tranen gevloeid. Hoop dat het bij ons ook zo mooi en perfect zal zijn!

Nog heel veel liefdesgeluk samen!

stefanie



Valerie
25-8-2007
 Meld misbruik22-9-2006 15:56:29

Hoi,
Lijkt allemaal nog zover weg voor ons (25.08.2007), maar ik heb toch wel een traantje weggepinkt toen ik het las, ik ben nogal een emotioneel iemand begrijp je. Dus ik hou me al vast voor "onze" grote dag.
Lijkt zo leuk hé, wou dat ik het nu al kon meemaken!
Veel geluk in de toekomst!!!!
Groetjes, Valerie



lisette
6-9-2006
 Meld misbruik22-9-2006 17:03:58

Hoi hoi,

Geweldig zeg!!! Dat klinkt helemaal top. Net als mij (woensdag 6-9) heb jij ook stralend weer gehad!!!
Maar volgens mij doen ze het in Belgie nog veel uitgebreider dan in Nederland. Kijk ook eens op mijn site, daar staan de 1e foto's geschoten door mijn man (hihi) z'n vader. Ik ga ook snel op jouw site kijken.

Liefs,

Lisette



Tiziana
7-10-2006
 Meld misbruik22-9-2006 17:09:12

Voor mij is het nog 15 dagen en bij het lezen van je verslag had ik de tranen in mijn ogen. Het is mij opgevallen dat ik heel emotioneel ben. Meestal ben ik heel zenuwachtig en daar heb ik tot nu toe geen last van.
Ik hoop dat onze dag even mooi zal zijn als die van jullie.

Nog een dikke proficiat en verder heel veel geluk.

-xxx-
Tiziana en Gianni
07-10-2006



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik23-9-2006 11:38:34

Dag Ann-Sophie

Ik heb je verslag met heel veel plezier gelezen. Van harte proficiat!!! Ik ben ehel blij dat je dag zo goed verlopen is, we hadden echt wel geluk met het weer he!!!

Groetjes

Mevrouw Pourveur


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...