Nu Online
Momenteel zijn er 156 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

aan davida

  22-9-2006 11:37:11
dag davida,
ik las dat je je kousenband hebt verkocht op het avondfeest. Dat lijkt me ook enorm leuk om de sfeer erin te krijgen. Hoe hebben jullie dat aangepakt?
Groetjes,
Karen

karen
4-11-2006
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 861


davida
8-9-2006
 Meld misbruik22-9-2006 12:22:01

hey
mijn neef heeft da gedaan hij had mij geroepen in de micro en ik moest op een stoel staan en dan moesten de mannen aan 1kant en de vrouwen aan de andere kant van de zaal en dan ging er iemand rond met een glas ofzo en zo konden ze er geld insmijten als de mannen insmijten gaat de rok omhoog en als de vrouwen het doen terug omlaag mijn broer stond bij me om hem omhoog en omlaag te doen en vraag aan de dj om een gepast liedje op te leggen.
kan veel geld opleveren.
grtjs



davida
8-9-2006
 Meld misbruik22-9-2006 12:22:03

hey
mijn neef heeft da gedaan hij had mij geroepen in de micro en ik moest op een stoel staan en dan moesten de mannen aan 1kant en de vrouwen aan de andere kant van de zaal en dan ging er iemand rond met een glas ofzo en zo konden ze er geld insmijten als de mannen insmijten gaat de rok omhoog en als de vrouwen het doen terug omlaag mijn broer stond bij me om hem omhoog en omlaag te doen en vraag aan de dj om een gepast liedje op te leggen.
kan veel geld opleveren.
grtjs


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...