Nu Online
Momenteel zijn er 50 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Getuigen laten 'opvallen'

  16-9-2012 19:27:23
Ik heb 2 getuigen en (tot nu toe) geen bruidskindjes (kan nog veranderen)
maar word het gedaan dat je als bruid vraagt aan je getuigen om hetzelfde aan te doen? :$

Dat je dan bijv met z'n 3 gaat winkelen en dat ze beiden dezelfde jurk kopen?

Of hebben jullie nog andere ideetjes waardoor iedereen kan zien dat het mijn 2 getuigen zijn? :)

Saskia
12-4-2014
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1108


Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik16-9-2012 19:39:40

Hey,

Goh wij hebben elk één getuige dus da's bij ons niet echt van toepassing. Maar ik zou hen zelf laten kiezen qua outfit (zolang 't maar niet op mijn kleed lijkt! :d). De ene staat misschien mooi met blauw terwijl de andere er helemaal niet mee staat. Ik zou ze dan eerder dezelfde bloemencorsage of zo geven, of een miniboeketje dat op het mijne lijkt of zo...



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik16-9-2012 19:42:07

Ik heb het al enkele keren gezien op foto's hier bij andere bruidjes en ik vind het wel leuk maar ik vind niet dat het per se hoeft. Je kan het er eens met hen over hebben en vragen of ze dat wel zien zitten maar ik zou hen een beetje zelf de keuze laten maken. Je kan moeilijk iemand verplichten om iets te dragen. Je kan wel een kleur opleggen ofzo en dat ze dan zelf het model kunnen kiezen ofzo.. :)



Saskia
12-4-2014
 Meld misbruik16-9-2012 19:52:51

Ohja, over een corsage ofzo kan ik wel eens nadenken
of eventueel zoals Silke zegt wel een kleur opleggen maar dat ze het model mogen kiezen.. ik ga ze zoiezo wel even het vragen, verplichten doe ik niet :)

Heb nog tijd zat (2014) :p maar je kan er beter op tijd over nadenken wat je precies wil he :p



Sarah
28-4-2012
 Meld misbruik16-9-2012 20:31:59

Was zelf getuige op de trouw van mijn vriendin, samen met haar beste vriend. Haar man had zijn beste vriendin als getuige. Zij wou ook geen bruidskindjes maar mij en de getuige van haar man als bruidsmeisjes.. Wij vonden dit echt geweldig en zijn ook met zen drieën hetzelfde kleedje voor ons gaan kopen.. Hebben hier ook hele leuke complimenten over gehad! Terwijl we 2 totaal verschillende types zijn, stond het kleedje ons allebei heel mooi.. En mijn vriendin was heel blij da ze niet de typische bruidskindjes had.. Ik vond het zelf geweldig, maar jullie getuigen moeten natuurlijk ook overtuigd zijn om dit te willen doen.. Groetjes, Sarah



Kristel
13-10-2012
 Meld misbruik16-9-2012 21:41:59

Wij hebben voor onze getuigen (2 vrouwen) en de andere vrouwen in de suite broches gekocht die passen bij hun kleding. En die broches passen dan weer bij mijn boeket dat ook van broches gemaakt is.



Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik16-9-2012 22:24:23

Wij hebben 2 volwassen bruidsmeisjes met hetzelfde jurkje, mijn getuige heeft ook hetzelfde jurkje maar dan in een andere kleur.
De getuige van mijn toekomstige krijgt een das in de kleur van de bruidsmeisjes hun jurkje. Zo past iedereen wat bij elkaar en valt het toch op dat zij 'een aparte rol' hebben :-)



Saskia
12-4-2014
 Meld misbruik17-9-2012 21:46:24

Ohja.. dat is ook nog een leuk idee Carrie, dat de getuigen van mijn vriend een das krijgen in de kleur van mijn getuigen hun kleedje :)

Zo leuk ideetjes opdoen :D


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...