Nu Online
Momenteel zijn er 84 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestzaal SERWIR te sint-niklaas ?

  22-9-2006 11:16:14
Hallo!

heeft er iemand al ervaring met hotel serwir?

heb de info reeds doorgelezen, maar hoe zit het de feestzaal? Hoe is deze van decor? oud/jong?

Is het ook mogelijk een buffetvorm (met voorgerecht, hoofdgerecht en dessert?)

merci!

nele
6-9-2008
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 737


Caroline
23-6-2007
 Meld misbruik22-9-2006 13:44:59

Hallo,

Heb zelf dit jaar nog een trouwfeest meegemaakt in het Serwirhotel en persoonlijk vond ik het daar niet zo gezellig. De zaal was te groot voor het aantal personen aanwezig, de bediening was wat 'gierig' (je moest alles vragen en dan vrij lang wachten op je drinken) terwijl alles toch vlotjes mag gaan op een zo'n feestelijke dag. Het eten was wel heel lekker, da's wel een pluspunt. Ik denk dat je zelf moet beslissen voor welke sfeer je gaat en op basis daarvan beslissen wat jij leuk vindt.



An
13-8-2005
 Meld misbruik22-9-2006 18:51:14

Hoi Nele,
Wij zijn begin van dit jaar daar naar een trouwfeest geweest en ik vond het best wel geslaagd. Het eten was lekker, de bediening was goed. De zaal was wel groot maar er waren ook veel genodigden dus die was netjes gevuld.
Groetjes en veel succes!
An
13-08-05


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...