Nu Online
Momenteel zijn er 69 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

our wedding 15/09/2012

  16-9-2012 16:24:26
Vrijdag 14/09
Er was nog een 'schieting' voorzien op de vooravond van ons huwelijk. Hierdoor hadden we ons kleintje bij mijn moeder laten logeren. Het werd een heel plezante avond met de nodige bakken bier, maar gelukkig ging iedereen op een deftig uur naar huis. Iets voor middernacht lagen we in ons bedje.

Zaterdag 15/09
Mijn wekker gaat om 5u45. Gelukkig had ik alles al klaargelegd van de dag ervoor, zodat ik mij vlug kon klaarmaken om te vertrekken naar mijn mama. Zij werd om 7u bij de kapster verwacht terwijl ik op mijn kleine meid zou letten.
Om 8u was het wissel en kon ik mijn haartjes laten doen. Na een goed uur had ik een prachtig halfopgestoken kapsel met krullen. Om 10u werd ik bij de visagiste verwacht, dus had ik nog even tijd om tussendoor bij de mama binnen te springen en al de eerste stress symptomen te krijgen...
Om 10u bij de visagiste die mij van mooie natuurlijke make-up voorzag. Toen ik terug bij mijn mama kwam was mijn zus al gearriveerd met haar gezinnetje, alsook de fotograaf. De sfeer zat er duidelijk al goed in!
Vlug mijn kleed aangetrokken met behulp van de mama, want kreeg net te horen dat de schoonouders en het ventje al onderweg waren. Gevolg: met me te haasten waren de eerste make-up vlekken al op het kleed... Maar we bleven relax! Half aangekleed hoorde in mijn ventje toekomen rond 11u. De fotograaf heeft toen de nodige instructies gegeven om "het eerste oogcontact" op foto vast te leggen. En daar stond hij dan, mijn toekomstige man met een prachtig boeket in de handen.
Terwijl onze dochter haar flesje melk kreeg, hebben we de eerste familiefoto's in de tuin getrokken. Om 12u zijn we dan richting gemeentehuis getrokken waar de rest van de familie stond te wachten. Op 10 minuutjes was het daar ook al beklonken en hadden we nog enkele uren tijd voor het vervolg van de foto's. Het eerste uurtje hebben we nog foto's getrokken met de familie in alle mogelijke combinaties. Daarna hebben we nog een half uurtje apart onze foto's genomen. De eerste resultaten op het scherm van de camera waren al veelbelovend!
We hadden daarna nog even tijd en zijn iets gaan drinken in de buurt. Even relax praten over wat er die dag al was gebeurd en wat er ons nog te wachten stond.
Om 15u zijn we dan vertrokken richting de kerk waar de eerste mensen al stilletjesaan toekwamen. Om 15u30 was dan het kerkelijk huwelijk, alsook het doopsel van ons meisje. Ze is echt héél flink geweest en heeft geen kik gegeven. Met een zenuwachtig ventje naast mijn zijde, waren er uiteraard ook enkele grappige momenten. Zo had mijn man het even moeilijk met de combinatie van het misboekje, microfoon en ring. En had de Deken een stylo vergeten om het trouw- en doopregister te tekenen. Na een uurtje zat de viering er al op en konden we richting de feestzaal vertrekken. Daar hadden we nog 45min de tijd om even uit te rusten in de tuin in het zonnetje. Om 17u30 kwamen de eerste gasten aan op de receptie en om 19u zijn we dan aan tafel gegaan.
Wij kwamen binnen op de soundtrack van Pirates of the Carribean. Iedereen stond recht en gaf een luid applaus. Toch wel effe kippenvel hoor. Mijn man wou een speech geven, maar was ineens de helft vergeten van wat hij eigenlijk wou zeggen :-)

We zijn begonnen met een koud voorgerechtenbuffet. Er was enorm veel keuze en alles was superlekker! Voor het hoofdgerecht (parelhoen met groentjes en gratin) was er nog een sorbet van passievruchten overgoten met champagne. Als afsluiter een heerlijk dessertenbuffet met prachtige intrede van de huwelijksijstaart die voor ons een verrassing bleef.

De DJ arriveerde omstreeks 11u om de boel wat op gang te brengen. We hebben onze ouders en getuigen nog een cadeau gegeven en dan zijn we maar aan Les lacs de connemara begonnen. Onze openingsdans was omstreeks middernacht en daarna is het feest losgebarsten tot 5u. Om 6u lagen we moe maar heel tevreden in ons bedje.

Van iedereen hadden we supergoeie reacties gekregen. Het was voor ons dus een geslaagde dat met een geslaagd feestje van formaat! :-)

Eind oktober mogen we de foto's van onze fotograaf verwachten. Daar kijk ik enorm naar uit!
Als gastenboek hadden wij de Babbelbox voorzien dat veel succes had. Ik heb zo een flauw vermoeden dat we met die opnames nog flink gaan lachen!




Stefanie
15-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1486


Julie
30-3-2013
 Meld misbruik16-9-2012 17:14:03

Heel leuk verslag
en proficiat met jullie huwelijk :)
een klein vraagje : wij willen ook zo n babbelbox voorzien bij wie hebben jullie gehuurd??

groetjes Julie



Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik16-9-2012 18:05:35

Een hele dikke proficiat!!!
Zit mee te genieten terwijl ik jullie verslagje lees :-D
Wij laten onze dochter ook dopen tijdens ons huwelijk, maar weten niet zo goed hoe dit in z'n werk gaat :-/ Wordt het doopsel er ergens tussen gegooid of is dit in het begin/einde van de viering? heb totaal geen idee hoe ze dit doen dus zou leuk zijn als je me enkele tips kan geven. eventueel PB rosiers-vanreleghem@skynet.be

Nog veel nageniet-plezier ;-)

groetjes



Eline
20-7-2013
 Meld misbruik16-9-2012 18:30:35

Proficiat! Een heerlijk verslagje om te lezen



iris
20-7-2013
 Meld misbruik16-9-2012 19:45:14

dikke proficiat!!!
Een heel leuk verslagje !



Vicky
15-9-2012
 Meld misbruik16-9-2012 19:49:57

proficiat!!!we hadden ook zalig weer é!!





Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik16-9-2012 21:14:12

Proficiat!!Geniet nog lekker na en veel geluk in de toekomst!



Tamara
8-9-2012
 Meld misbruik16-9-2012 22:28:37

Dikke proficiat! Mooi verslagje!!!



Elisabeth
29-9-2012
 Meld misbruik17-9-2012 13:59:28

Gefeliciteerd! Bedankt voor het verslagje, erg leuk om te lezen!



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik18-9-2012 20:41:31

Stefanie, fijn om te lezen dat het jullie zo goed ging!
Super dikke proficiat - geniet van jullie toekomst samen!



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik29-9-2012 15:30:30

Mooi verslagje!Dikke proficiat!!
Veel geluk in de toekomst!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info