Nu Online
Momenteel zijn er 187 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Een dipje

  15-9-2012 20:23:35
Hoi medebruidjes,

zoals de titel al zegt, zie ik het even niet meer zitten.
Een paar weken geleden heb ik bij het lopen mijn rechter voet omgeslagen, even paniek maar alles is toch nog goed gekomen, vorige week heeft dan mijn ventje zijn getuige met het badmintonnen zich gekwets,achillespees "af", die zit dus in de gips, een paar dagen daarna één van mijn beste vriendinnen bij het parachutspringen verkeerd neer gekomen, enkel op verschillende plaatsen verstuikt, ze kon kiezen gips of een speciaal marteltuig en heeft met het oog op mijn trouw voor het tuig gekozen zodat ze toch met de auto zou kunnen rijden (ze woont in Frankrijk), en dan had ik precies mijn lesje nog niet geleerd want vrijdag bij het lopen nu dus mijn linkervoet omgeslagen.
Onze dokter is tot maandag in verlof dus bij een vervanger geweest en die zei langs zijn neus weg "ja dat zal dus niet dansen worden op je trouw", ik weet wel dat er ergere dingen zijn maar ik ben iemand die heel graag dans en ik kan me echt niet voorstellen dat ik op mijn eigen feest niet ga kunnen dansen.
Ik zie het dan ook eventjes niet goed meer zitten.
Sorry voor mijn geklaag .

cindy
22-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1278


Agnes
5-7-2013
 Meld misbruik15-9-2012 20:42:16

Ik begrijp dat je je nu niet zo goed voelt, maar het kan alleen maar beteren he... Probeer nu zoveel mogelijk te rusten en misschien kun je dan toch wel dansen op je feest... Als het niet anders gaat, neem dan pijnstiller en rust nadien terug wat meer...
Veel beterschap gewenst en kop omhoog he...



Sofie
6-10-2012
 Meld misbruik15-9-2012 20:47:33

Ik kan ook niet dansen op mijn feest maar voor alles is er een oplossing.
Zorg dat er een bureaustoel op het feest aanwezig is, best eentje met wielen onder.
Neem plaats en let's rollllllll ;) Je geliefde doet de rest ;)



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik15-9-2012 23:43:38

Ik zou je ook aanraden om nu veel te rusten & ga maandag zeker is naar jouw dokter. Veel rusten en je voet goed verzorgen en ik hoop dat het tegen dan beter is Het idee van Sofie is ook wel een goede oplossing! Veel beterschap!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...