Nu Online
Momenteel zijn er 77 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslagje van onze droomdag!

  15-9-2012 9:32:21
Hoi bruidjes!

Vorige week zaterdag was onze trouwdag! Ik heb die nacht ervoor zo maar geslapen van half twee tot zes van de zenuwtjes. Ik liep steeds de dag over in mijn hoofd. Maar klaarwakker en vroeger dan gepland had ik genoeg tijd om het rustig aan te doen. Ik heb dan rustig een douchke genomen samen met mijn zoontje (2.9j) en hem klaargemaakt. Wat op zich ook al heel leuk was. Een kleedje aangedaan dat niet meer over mijn hoofd moest, sletsjes aan en gewacht op de fotograaf. Om negen uur samen met onze fotograaf naar de kapster vertrokken. Ik liep toen echt over van positieve adrenaline. Ik was een echte tetterkous terwijl ik dat anders zeker niet ben. Tegen tien uur was ik terug en mijn make-up stoel stond al klaar. Na de make-up mocht ik eindelijk mijn droomkleed aandoen samen met mijn mama en mijn getuigen. Dat is toch ook een mooi moment hoor. Bijna mijn hoepelrok vergeten aan te doen :). Tegen half elf was mijn ceremoniemeester hier. Hij heeft direct geholpen met het klaarmaken van toastjes en het klaarzetten van de champagne en nog de laatste versieringen.Normaal gezien kwam de suite pas om half twaalf maar omdat mijn echtgenoot gedacht had dat die oldtimerbus niet vooruit ging gaan waren die wel erg op tijd vertrokken. Omdat nog niet alles klaar was is de bus hier eventjes verder op een veldweg blijven wachten. Onze fotograaf had met mijn echtgenoot (klinkt goed hé) afgesproken een seintje te geven als ze er bijna waren, zodat hij mooie foto's kon nemen met de retrobus in aantocht. Beetje later gaf onze ceremoniemeester het sein: ze mochten doorkomen. Aangezien we hier rustig wonen vond Philippe (onze fotograaf) het een goed plan om mij met mijn rug naar de bus te laten wachten op straat. Eerst nam de suite plaats achter mij en dan kwam voor mij eigenlijk hét mooiste moment van de dag. Ik stond daar al over te lopen van emotie's met mijn twee getuigen in mijn hand te wachten tot hij er aan kwam. En toen draaide ik mij om: emoties emoties emoties: wat zag hij er prachtig uit! Bij hem kwamen de tranen ook, het leek echt wel een droom die uitkwam!!!
Hierna een klein ontvangst met bubbels en toastjes. Om twaalf uur met de prachtige bus vertrokken richting gemeentehuis. Toen we daar aankwamen zag ik super veel volk staan (niet verwacht) waaronder ook een groot deel van mijn patienten( ik ben zelfst. thuisverpleegkundige). In het gemeentehuis ging het er spontaan aan toe, geen saai afgeloop van rechten en plichten... nee onze burgemeester heeft ervoor gezorgd dat het absoluut niet saai was. Bij het buitenkomen gingen ineens veel witte hartvormige ballonnen de lucht in, een verrassing van mijn vriendinnen. En dat met die helblauwe lucht: MOOI!
Hierna: hop naar de feestzaal :) Met die retrobus een heel plezier. Veel gelachen onderweg. Ik had wat ballonnen met helium voorzien zodat de kinderen onderweg konden spelen, maar de grote kinderen hebben er ook mee gespeeld. Onderweg kreeg de bruid wat dorst, hihi gestopt aan een tankstation: beziens hadden we wel. Eenmaal aangekomen in hof ten steen: hartelijk ontvangst, heerlijke broodjes, soep en drank naar hartelust. Ondertussen zijn wij er even tussenuitgepitst voor foto's. Rondom hof ten steen een fotoshoot gedaan: eerst onder ons twee, dan met de kindjes, dan met de suite. Ook gebruik gemaakt van de bus natuurlijk :)
Om 16 uur werden de eerste gasten verwacht maar: veel volk was véél te vroeg. Goed dat onze ceremoniemeester alles in goede banen hield. Er waren er zelfs die goeiedag wilden komen zeggen terwijl we met de fotograaf bezig waren (vond ik niet erg beleefd maar soit). Tegen 16 uur gaan klaarstaan om de gasten te ontvangen. Iedereen moest even de fotograaf passeren, hij had een mooie gouden kader voorzien waar ze even in moesten staan. Bedoeling is achteraf als bedankje een kaartje op te sturen met ieder zijn foto én een foto van ons!
Iedereen werd begeleid naar het binnenplein en kreeg zijn plaats toegewezen door onze ceremoniemeester. De setting was prachtig voor onze ceremonie: in het midden van het binnenplein van de vierkantshoeve stonden langs twee kanten witte stoelen klaar met in het midden een witte loper. Onze rent a priester Ettiene Van Herk heeft dat perfect gedaan, zo losjes, vol humor en toch ook nog vol romatiek: een aanrader!!! Geen saaie preken maar zeer persoonlijke teksten, ook teksten gebracht door onze getuigen en mama's: heel emotioneel!
Hierna was het tijd voor de receptie: alles tot in de puntjes verzorgd weer. Om zeven uur mocht iedereen nog eens poseren voor een groepsfoto en daarna werd iedereen aan tafel begeleid. Elke tafel had een festival als thema en iedereen had een persoonlijk ingangsticket op naam. Wij als laatste naar binnen met daverend applaus! (ze waren wel ons nummertje vergeten maar soit, het had ook iets). Het eten was overheerlijk! Tussen voorgerecht en hoofdgerecht hadden onze vrienden nog een verrassing. Ze hadden hun beste acteerprestaties bovengehaald en een aantal gebeurtenissen van ons nagefilmd waarop de gasten een groen of rood kaartje moesten omhoog steken (waar of niet waar gebeurd). Een paar genante fimpjes waar onze ouders bijna naast hunne stoel vielen natuurlijk ook erbij :)
Om negen uur kwamen de gasten van het dessertbuffet toe. Deze werden ontvangen in een andere ruimte met bubbels en versnaperingen. Ook hier weer alles in goede banen gebracht door onze ceremoniemeester Davy. Wij zijn onze gasten dan gaan begroeten en iedereen kreeg zijn plaats in de zaal. Dan ging het dessertenbuffet open wij eerst en dan de gasten van het dansfeest zodat ze hun niet als nakomelingskes zouden voelen. Weer overheerlijk en rijkelijke hoeveelheden. Als iedereen rond gegeten was was het tijd voor de openingsdans: rose of my heart van johnny cash. Tweede dans met schoonvader: you say it best, when you say nothing at al :) omdat hij een gouden hart heeft en een hele stille man is. En als derde dans: i love my sister omdat we dan met de zusjes gedanst hebben. En dan even spanning voor mezelf: gaat dit feest in gang komen als iedereen overeten is? Maar ja hoor, na een paar slowkes is den dj overgeslagen naar dé beste danssongs en dat tot vijf uur 's nachts. Ze hebben ons daar echt moeten buiten zetten. Als laatste dans hadden we: i'll be there for you van friends: voor al onze vrienden die er nog waren en dat waren er een pak. Als er geen einduur op had gestaan waren we nog enkele uren doorgegaan! Jammer :) Ah ja, ergens daartussen heb ik ook nog mijn bruidsboeket weggegooit en heeft mijn echtgenoot de kousenband afgedaan met zijn tanden en weggeschoten naar de mannen. Kei grappig was: bij de vrouwen een gevecht voor de boeket, bij de mannen sprong iedereen opzij hihi hilarisch!
Ze zeggen altijd geniet ervan want zo'n dag is snel voorbij: awel das nog zacht uitgedrukt het is voorbijgevlogen. Voor ons een onvergetelijke dag mede dankzij:

alle gebeure : ceremoniemeester (echt een aanrader!!!)
philippe swiggers (topfotograaf)
etienne van herk: rent a priester
Jorun en Yves van feestzaal hof ten steen
dj wim
...

Oh ja en wie dit verhaal wil volgen op foto:

www.philippeswiggers.be/tamaraenbart

En voor de geïntresseerden: ik verkoop mijn tiara, mijn oorbellen, mijn hoepelrok M, mijn enveloppedoos,
mijn twee bloemenmandjes, mijn mooie pen voor gastenboek in te vullen en mijn handtasje :)
Zie kapaza of stuur me even een privéberichtje hier of op tamaravanryne@hotmail.com

xxx geniet ervan allemaal xxx

Tamara
8-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 14 | Gelezen: 2202


Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik15-9-2012 10:03:54

Oh, leuk verslagje van een prachtige dag!!Het was ook echt mooi weer vorig weekend é!!!
Mooie foto's, heel spontaan en jullie stralen op elke foto!
Mooie jurk...perfect met de juweeltjes!!
Geniet in elk geval nog lang na...want zo een mooie dag vliegt écht voorbij!!
Dikke proficiat en veel geluk in de toekomst!

groetjes

Sandra



tash
21-9-2013
 Meld misbruik15-9-2012 10:32:14

hey tamara,
je mag me een foto doorsturen van de pen als je wil. Kan je er ook je vraagprijs bijzetten?
(natascha.massant@telenet.be)
Heel leuk verslagje trouwens om te lezen en nog veel geluk samen!!



tash
21-9-2013
 Meld misbruik15-9-2012 10:48:39

(ik ben ondertussen al op kapaza gaan piepen om een foto te zien, k heb je via die site een mailtje gestuurd :-)



Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik15-9-2012 11:17:55

Leuk verslagje!!! En super mooie foto's, zag er een gezellige boel uit Geniet er nog van!!




Peggy
28-9-2013
 Meld misbruik15-9-2012 12:43:25

Wat een prachtig kleed WOW



Anne-Sophie
12-10-2012
 Meld misbruik15-9-2012 13:00:46

Hele knappe foto's ! Wat een prachtig echtpaar, Proficiat!!!



jkjkd
20-7-2013
 Meld misbruik15-9-2012 13:22:03

prachtige foto's.... proficiat

Vanwaar hebben jullie de kledij van die jongen met jullie ringen gekocht ?




Tamara
8-9-2012
 Meld misbruik15-9-2012 13:40:54

hey jkjkd,

is over te kopen als je wilt, is maatje 98. Heb dat in winkeltje in diest gevonden in de zomer.

hey Peggy,

is van rosa clara antwerpen: als je nog geen kleed hebt zeker de moeite om eens te gaan kijken! vind de collectie 2013 nog mooier




Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik15-9-2012 15:37:39

Het zag er een hele mooie en leuke dag uit. Jullie straalden allebei.
Proficiat!!!



jkjkd
20-7-2013
 Meld misbruik15-9-2012 15:51:33

@ tamara : vind het super mooi, maar het gaat spijtig genoeg nog te groot zijn. het zou maar een 80 mogen zjn. grtjs



Nathalie
14-7-2012
 Meld misbruik15-9-2012 17:54:23

wat een prachtige dag, zo'n schone foto's, schone openingsdans...

veel geluk samen



cindy
22-9-2012
 Meld misbruik15-9-2012 19:59:37

Zeer mooie foto's, alles was "af",jullie straalden,nog een dikke proficiat!!!



Hadass
1-9-2012
 Meld misbruik16-9-2012 15:49:32

Leuk verslagje, zeer mooie foto's en een prachtig stel!
Groetjes



Joke
25-5-2013
 Meld misbruik16-9-2012 20:45:49

prachtige foto's en verslag!!Veel succes samen!!



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info