Nu Online
Momenteel zijn er 118 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cadeautjes kindjes

  15-9-2012 8:44:47
Hoikes,
Gisteren zertte ik mijn dochter af aan het kleuterklasje toen de juf mij aansprak.
Blijkbaar hebben ze een busje geregelt en komen al de kindjes van het klasje van mijn dochter kijken naar onze trouw.
Ik vind dit gewoon fantastisch en super tof dat ze dat willen doen. Ben enorm benieuwd hoe mijn kleine meid gaat reageren als ze de kindjes van haar klas ziet staan.

Nu zei mijn toekomstige dat we mss iets klein moesten voorzien voor de kindjes, uit dank.
Maar wat? Ik zou het echt niet weten.

Snoep geef ik niet graag, en speelgoedjes gaan ze op school niet graag hebben;

Hebben jullie mss een idee,

Greetz
Elke

elke
21-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1178


jkjkd
20-7-2013
 Meld misbruik15-9-2012 8:58:39

wij geven bellenblazers cadeau..heb ze wel in doorzichtige zakjes ingepakt zodat ze niet onmiddelijk open kunnen.
Ik ben zelf een kleuterleidster en denk dus wel dat er wel wat kindjes zullen komen.



elke
21-9-2012
 Meld misbruik15-9-2012 12:05:09

daar had ik ook al aan gedacht. Er zijn sowieso bellenblaas voorzien voor als we uit buiten komen. Dan is het mss wel leuk om dit ook aan de kindjes te geven.



Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik15-9-2012 15:06:53

Bellenblazers vind ik ook een leuk idee.
Wat ik ook al eens gezien heb, zijn letterkoekjes in een mooi zakje of doosje. Dat is toch net iets anders dan het echte "snoep".

Groetjes en heel veel succes en plezier volgende week Elke!!




Caroline
23-6-2012
 Meld misbruik15-9-2012 15:48:39

Een ijskarretje laten komen?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...