Nu Online
Momenteel zijn er 53 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Heel dringend gezocht naar een DJ regio Brugge..

  21-9-2006 23:47:12
Beste mede(ex)bruidjes!

Zoals jullie kunnen lezen ben ik nog op zoek naar een DJ voor ons trouwfeest(Te Brugge). Ik ben nogal aan de late kant, wij trouwen nl. op 31 maart 2007.
Het probleem bij het kiezen van een dj is dat ik er niets van ken en ook niet weet of hij/zij voor goeie ambiance zorgt.
Ik hoop dat jullie mij hier kunnen in helpen...
Het zou voor mij een hele opluchting zijn als ik binnenkort een dj zou hebben :)
(jullie begrijpen waarschijnlijk wel wat ik bedoel :))

Alvast bedankt!

Veel liefs

Lisa
31.03.2007


Lisa
31-3-2007
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1247


Lindsey
8-9-2007
 Meld misbruik22-9-2006 11:38:18

Dag Lisa,

Wij hebben disco Medley uit brugge. Die hebben wij al eens bezig gezien op een trouw en vonden we zelf heel goed en best wel meevallen van prijs. Je moet eens kijken op www.disco-medley.be ... kunnen we zeker aanraden !!!

Groeten,
Lindsey



stefanie
7-7-2007
 Meld misbruik22-9-2006 13:53:12

Hey Lisa,

Wij hebben Dj Infinity uit koekelare en die draait op ons huwelijksfeest in het Oud sint Jan in Brugge. Heb hem zelf nog niet bezig gezien, maar wel al veel lof over gehoord. Kijk eens naar www.infinity.be
Voor een ganse avond vanaf het eten tot wanneer het gedaan is betalen wij 400 euro. je kan ook een uitgebreid concept nemen met een grote lichtshow en die kost dan 500 euro.
Hopelijk heb ik je hiermee wat geholpen en nog veel succes met de voorbereidingen

groetjes stefanie
07.07.07



Jo

 Meld misbruik28-9-2006 19:54:27

Hallo Lisa,
Zelf ben ik niet uit de regio Brugge maar wij spelen wel in heel het land DJ. Toevallig ben ik nog vrij op 31/03/07. Dit steeds aan zeer interessante prijzen en met kwalitatief materiaal. In onze prijs is steeds alles inbegrepen en moet je nooit aan extra kosten denken. Indien je info wenst: djjovdb@telenet.be
Groetjes



evy

 Meld misbruik4-10-2006 8:59:36

beste, neem gerust een kijkje op www.djevy.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...