Nu Online
Momenteel zijn er 46 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Lieve medeforumgenootjes!

  14-9-2012 7:54:49
Ik zie op mijn teller: 16 uren 11 minuten en 42 seconden...
de dagen zijn verdwenen ondertussen! met andere woorden MORGEN is het zover!

alle voorbereidingen komen nu tot een eind (hoewel ik gisteren toch nog snel boeketjes heb geregeld voor mijn getuige, onze dochters en mijn bruidsmeisje-vriendin... ik kon het niet laten... modellekes opgezocht, afspraken gemaakt met de bloemist, kleuren en prijzen besproken)
AFKICKverschijnselen ga ik hebben!

nog een half dagje werken en dan vannamiddag mijn jurk gaan ophalen om bij mijn ouders te hangen!
het is zo echt nu. zo nu, zo morgen, zo onvoorstelbaar moeilijk te geloven!

Ik wens alle bruidjes van vandaag en morgen een ongelofelijk fantastische dag. dat alles op wieltjes mag verlopen!
en hetzelfde voor de volgende week bruidjes, want dat zitten wij nog op honeymoon, dus de wensen krijgen jullie nu al!

Een dikke zoen en tot binnenkort!
(met verslagje én foto's, wat had je gedacht?!)

Vicky
15-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1204


Annabel
19-10-2013
 Meld misbruik14-9-2012 8:31:15

Veel plezier! Geniet ervan!



viki
18-10-2013
 Meld misbruik14-9-2012 9:20:42

Geniet ervan!



Tamara
7-9-2013
 Meld misbruik14-9-2012 9:32:08

Succes morgen en geniet van jullie dag!



Lauren
15-9-2012
 Meld misbruik14-9-2012 9:52:39

Mijn eerste recatie: "Amai dat is heel snel" *kijkt naar teller....ziet 14 uur staan...slikt even* :D

Ik ga straks bij de kapper, mijn koffers en EHBO koffertje klaarmaken en alles klaarleggen voor morgen en de planning nog eens tegoei overlopen.

Wel slecht nieuws gehad: ik moest gisteren nog naar het ziekenhuis voor een NMR en die man is een sequentie vergeten draaien dus ik moet nu nog eens opnieuw gaan...dat was wel niet voorzien in mijn planning...



Vicky
15-9-2012
 Meld misbruik14-9-2012 9:56:34

oei! och, das wel minder natuurlijk zo de dag voor je trouw. hopelijk niks ernstig...
en dan nog eens terug moeten! jah, want wij hebben toch niks te doen é vandaag ...!

we moeten ook nog onze koffers pakken, denk dat dat voor maandag zelf zal zijn. we hebben dan nog een voormiddag tijd...


groetjes!



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik14-9-2012 10:03:50

Heel speciaal gevoel é...:-) bij ons is het al een week geleden en de afkick doet zeker zijn intrede :-)!!

Vicky, Lauren en andere bruidjes van dit weekend: geniet er ten volle van!!
Foto's en verslagjes bekijk ik als we terug zijn van honeymoon!!

Maak er iets moois van allemaal!!

groetjes en alvast dikke proficiat!!!

groetjes

Sandra



Marijke
20-7-2013
 Meld misbruik14-9-2012 10:08:14

Vicky en Lauren en alle andere bruidjes,

Alvast een dikke proficiat met jullie huwelijk vandaag en morgen. Geniet er met volgen teugen van en probeer vandaag na de laatste checks nog een beetje te ontspannen.

Groetjes

Marijke



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik14-9-2012 13:20:34

Ik ga morgen stiekem hard aan jullie denken :)
Geniet ervan en maak er een liefdevolle dag van!



Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik14-9-2012 14:06:37

Ik geef Sandra helemaal gelijk, het is echt afkicken! Ik zit echt in een zwart gat, voel me kei slecht dat die dag zo snel is voorbij gegaan...:( geniet er enorm van en laat je niet druk maken om kleine prullen (ik had van de ochtend al een bruine vlek op mijn kleed :s) En zoals je binnenkort in mijn verslag zult lezen zijn er nog dingen anders gelopen, maar soit GENIET GENIET GENIET. Alvast een dikke proficiat.



Marlies
14-12-2012
 Meld misbruik14-9-2012 14:47:59

@Vicky, Lauren en de anderen die dit weekend trouwen: geniet ervan en proficiat!!!!
En @Alessia; leuk je te horen, kijk uit naar je verslag!



Silke
6-10-2012
 Meld misbruik14-9-2012 21:47:18

Vicky en Lauren,

Maak er beiden een super dagje van!
Alvast een dikke proficiat!
En ik kijk al uit naar de eerste fotootjes!
Genieteeeennnnnnnn!!!!

Groetjes,

Silke



Lauren
15-9-2012
 Meld misbruik14-9-2012 22:11:36

Merci meisjes :D



Vicky
15-9-2012
 Meld misbruik14-9-2012 22:31:25

dank je wel allemaal!!!
ik blijf overal af vanaf nu...
ben erin geslaagd een haak in mijn lief zijn hemd te knippen!!!
2 plakkaatjes onderaan de knopen, ik dacht, ik snijd deze nog vlug even weg!

GELUKKIG zit dat gedeelte in zijn broek. mama heeft t nog vlug even genaaid zodat het niet verder kan scheuren...

voor de rest zijn we er helemaal klaar voor .... denk ik ....!

groetjes!
(en ik kom zondag wel even snel snel laten weten hoe het was )


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...