Terug naar overzicht
Hoi EwaldaWij hebben de gemeente en de kerk vastliggen. In januari moeten we naar de priester voor een ontmoeting en bespreking.De zaal ligt vast, de parochiezaal in Noorderwijk. Zij zorgen ook voor het eten. De fotograaf ligt vast en de DJ ligt vast, discobar Rainbow uit Zoerle-Parwijs.Verder zijn we al bezig met de uitnodigingen. We gaan ze waarschijnlijk zaterdag bestellen. Dan duurt het een tweetal weken voor ze er zijn, maar we moeten ze dan wel nog in elkaar steken. We willen vanaf januari al beginnen met deze te bezorgen, omdat de helft van mijn familie diamantbewerkers zijn en zij hebben hun verlof de eerste 3 weken van augustus, dus ik wil op tijd de uitnodigingen bezorgen, zodat ze misschien nog geen reis of zo geboekt hebben.Verder heb ik onverwachts zaterdag mijn kleed gekocht. En nu gaan we stillaan aan het misboekje beginnen. Wat klaar is, is klaar, want we zijn ook bezig met een bouwgrond te zoeken en als dat er nog bijkomt, wordt het veel, dus klaar is klaar!!GroetjesRebecca11.08.07