Nu Online
Momenteel zijn er 227 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aan Rebecca die trouwt op 11/8/07

21-9-2006 0:10:47
Hey Rebecca,

Ik werk in Herentals en heb tot vorig jaar in Veerle Laakdal gewoond. Dus die omgeving is mij wel bekend hoor.
Hoe ver staan jullie met de plannen voor jullie huwelijk en hebben jullie al een zaal?

Groetjes

Ewalda
11-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 349

Rebecca
11-8-2007
 Meld misbruik21-9-2006 12:09:11

Hoi Ewalda

Wij hebben de gemeente en de kerk vastliggen. In januari moeten we naar de priester voor een ontmoeting en bespreking.
De zaal ligt vast, de parochiezaal in Noorderwijk. Zij zorgen ook voor het eten. De fotograaf ligt vast en de DJ ligt vast, discobar Rainbow uit Zoerle-Parwijs.
Verder zijn we al bezig met de uitnodigingen. We gaan ze waarschijnlijk zaterdag bestellen. Dan duurt het een tweetal weken voor ze er zijn, maar we moeten ze dan wel nog in elkaar steken. We willen vanaf januari al beginnen met deze te bezorgen, omdat de helft van mijn familie diamantbewerkers zijn en zij hebben hun verlof de eerste 3 weken van augustus, dus ik wil op tijd de uitnodigingen bezorgen, zodat ze misschien nog geen reis of zo geboekt hebben.
Verder heb ik onverwachts zaterdag mijn kleed gekocht. En nu gaan we stillaan aan het misboekje beginnen. Wat klaar is, is klaar, want we zijn ook bezig met een bouwgrond te zoeken en als dat er nog bijkomt, wordt het veel, dus klaar is klaar!!

Groetjes
Rebecca
11.08.07

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...