Nu Online
Momenteel zijn er 42 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

speech avondfeest

  11-9-2012 22:35:34
Wat moet er allemaal in de speech staan die mijn man (tegen dan al wel, joepie) op het avondfeest mag 'voordragen'? Niet te lang, beetje luchtig,.... En misschien een stom vraagje, maar moet ik dan ook mee recht staan?

Katja
15-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1627


Inge
23-5-2009
 Meld misbruik11-9-2012 23:42:00

Mijn man deed de speech direct na het binnenkomen in de zaal, wij stonden op de dansvloer, samen.



Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik12-9-2012 7:54:49

zou toch ook mee rechtstaan gewoon om hem al het gevoel te geven dat hij niet alleen is ;-) ik ga zelfs ook een woordje geven denk ik.



Raïssa
28-12-2012
 Meld misbruik12-9-2012 8:01:26

Ik ga hier al miserie hebben om hem zover te krijgen dat hij de speech geeft.
Maar vind dit nu wel a men's thing.



Raïssa
28-12-2012
 Meld misbruik12-9-2012 8:01:55

* a mAn's thing dus



Annabel
19-10-2013
 Meld misbruik12-9-2012 9:14:02

hmm... Mijn vriend wil absoluut geen speech doen. Dus dat zal mijn werk zijn. Hij zal dan wel de cadeautjes overhandigen (omgekeerde wereld!).



Shibby
3-8-2012
 Meld misbruik12-9-2012 9:46:51

-Verwelkoming en bedanking in het algemeen
-Bedanking voor bepaalde mensen: bv ouders, getuigen of mensen die iets speciaals gedaan hebben om jullie te helpen
-Speciale dingen op jullie feest: bv speciaal gastenboek of fototoestelletjes op tafel,...
-Meestal richt de bruidegom nog een woordje tot debruid. Mijn vriend deed dat heel onverwacht, want ik had onze speech geschreven en plots nam hij nog de micro over: 'schat, vanavond wil ik het laatste woord...' :)
-Ik heb ook gezegd: "Van ons huwelijk zullen we zelf een succes moeten maken, maar het succes van het trouwfeest hangt mee af van de gasten. Daarom hopen we dat jullie het eten en de drank lekker zullen vinden en dat jullie zich daarna zullen uitleven op de dansvloer."
-Toosten op liefde/vriendschap/geluk...

Eigenlijk was dat wel leuk om de speech samen te doen, wij wisselden af. Zo heb ik mijn eigen ouders bedankt en hij de zijne. Dan heb ik alle getuigen bedankt en hij dan een paar tantes en een vriend die chauffeur was. Als de ene aan de beurt was gaf de andere de cadeautjes af.



Leslie
29-9-2012
 Meld misbruik13-9-2012 16:12:21

Dit hou ook int oog want ik weet niet hoe eraan te beginnen!



Wendy
22-9-2012
 Meld misbruik13-9-2012 22:02:00

Misschien een domme vraag maar nemen jullie een spiekbrief mee, of gewoon uit het hoofd?? :-))))


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...