Nu Online
Momenteel zijn er 183 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Boetiek Lief, Couture Paul

20-9-2006 20:41:39
Hoi bruidjes,

Weten jullie of je bij Boetiek Lief en Couture Paul op voorhand een afspraak moet gemaakt hebben om bruidsjurken te passen?

Groetjes,

Sadia

sadia
7-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 718

Karolien
6-7-2007
 Meld misbruik20-9-2006 23:07:50

Hallo
ik heb bij Boetiek Lief een afspraak gemaakt. Je moet dat niet doen, maar ze zeggen als er iemand een afspraak gemaakt heeft om bv 15u en jij komt om 14u55 binnen, dan moet je wachten tot de persoon die een afspraak gemaakt heeft klaar is.
Ik heb gisteren een afspraak gemaakt voor volgende week, dus lang op voorhand moet niet.
Groetjes en succes!
Karolien

Natalie
26-5-2007
 Meld misbruik21-9-2006 9:54:55

Hei Sadia,

Ik ben bij beide langsgeweest en had bij beide een afspraak gemaakt. Ik denk dus dat je dit best wel kan doen, dan kunnen ze ook de nodige tijd voor je uitrekken...

Groetjes,

Natalie
26-05-2007

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...