Super idee hoor dat weekendje weg. wij hebben het gehouden op eens met de fiets te gaan rijden en een ijsje te eten in het park

ja, nu is het veel heen en weer lopen hé.
gisteren alles naar mijn ouders gebracht en per persoon klaargelegd.
dan nog afspraak met onze chauffeur
vanavond komt "mijn gevolg" om de entree te oefenen en de dag te bespreken
morgen naar het gemeentehuis om de getuigen op te geven en te betalen
donderdag manicure en wenkbrauwen
vrijdag halve dag verlof en mijn jurk gaan ophalen!
en dan is het gewoon zover!
in mijn noodkit: deo, muntjes, dextro energie, blarenpleisters, sluitspelden, naald en witte en zwarte draad, schaartje, medicatie voor: maaglast, darmkrampen, diarree en hoofdpijn. JE WEET MAAR NOOIT
aan water hadden we ook al gedacht, werd gisteren afgesproken met onze chauffeur om dat in zijn auto te leggen.
SPANNEND hoor, want nu is het écht wel dichtbij!!!
ah, en voor diegene die op de hoogte zijn van lingerie-troubles. gisteren in de 2de bezochte winkel een nieuw setje gekocht. supervriendelijke dame! mijn bh wordt vandaag aangepast, vanavond mag ik hem passen zodat woensdag eventueel nog aanpassingen kunnen worden gedaan.
gouden tip: bespaar niet teveel op je kledij en dergelijk. ik dacht goedkoop af te zijn met mijn lingerie (een groot 100 euro voor alles) maar zo zie je maar, eigenlijk 100 euro teveel.
nu heb ik een heel mooie bustier gekocht, met kant in t kleur van mijn jurk met een heel mooi fragiel slipje. het kostte me wel 208 euro, maar allez, ik kan t nog verderdragen, wat met mijn corset niet het geval was.