Nu Online
Momenteel zijn er 75 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gastenboek

  20-9-2006 20:11:15
Hey,
wij zijn nog op zoek naar een gastenboek waar de gasten tijdens het feest iets in kunnen schrijven.
Wij hebben al enkele winkels gedaan, maar vinden het nergens.
Waar hebben jullie zo'n boek gevonden?
Groetjes

Marlies
20-12-2007
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 853


Kelly
14-7-2007
 Meld misbruik20-9-2006 21:42:54

Hey,

Ik heb onlangs bij de fotograaf eeng astenboek zien liggen. Daar kan je eens gaan kijken. Voor de rest weet ik het ook niet echt.

Groetjes



Saskia
22-6-2007
 Meld misbruik20-9-2006 23:39:15

HOI

IN AVA HEBBEN ZE OOK GASTENBOEKEN

GROETJES SASKIA



lisette
6-9-2006
 Meld misbruik20-9-2006 23:47:46

Hoi Marloes,

Wij vonden en gastenboek een beetje saai en ouderwets. De fotograaf had een veel leuker idee, namelijk een foto van ons en daarom heen een passepartout en daarom heen natuurlijk een lijst (maar die kan je eventueel daarna pas uitzoeken). En dan konden alle gasten hun naam op het passpartout schrijven. Dat was echt heel leuk geworden en dan kan je het tenminste nog eens ergens ophangen. Zo'n gastenboek leg je toch maar in een laadje.
Misschien heb je iets aan deze suggestie.
Suc6!

Groetjes,

Lisette

(06-09-06)



Sofie
23-5-2007
 Meld misbruik21-9-2006 7:52:28

Wij zijn toevallig tijdens een ambachtelijke beurs op ons gastenboek gevallen. Prachtig handgeschept papier in kleur die je zelf wenst. Wij hebben gekozen voor een boekje in A5 formaat met witte bladeren. Voorkaft is afgewerkt met twee prachtige orchideeen. Dit alles is met de hand gebonden en voorzien van een kaft met plexiglas. Voor maar welgeteld 15 €. Mocht dit jou interesseren mag je me altijd een mailtje sturen zodat ik adres kan doorgeven (regio Oost-Vlaanderen).

Groetjes

Sofie

e-mail: franckaert_sofie@hotmail.com



Debra
11-8-2006
 Meld misbruik22-9-2006 9:36:55

Hoi,

Ons gastenboek kwam van AVA.

Debra al 42 dagen getrouwd



pascale
14-4-2007
 Meld misbruik22-9-2006 10:15:31

hallo,
ik heb er eentje gekocht van me to you in de expo in Roeselaere.
Maar ik denk dat je dat overal kunt krijgen.
Groeten van Skally


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...