Nu Online
Momenteel zijn er 204 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Jullie mening graag...shoot!

  10-9-2012 14:36:23
Dag mede-bruidjes-to-be

Op dit forum las ik al tal van tips over verschillende feestzalen die wij reeds bezochten/deze week nog gaan bezoeken. Maar toch had ik graag nog jullie mening/ervaring gehoord voor mijn lijstje:

- Salons Caipirinha in Merelbeke (hier hebben we al een optie op genomen; we twijfelen alleen nog omdat het feest om 5u moet gedaan zijn en we kuisen de mensen niet graag buiten...)
- Hof ter Velden in Baasrode
- Feestschuur De Architect in Lennik
- Scala in Beveren
- Oude Liefmansbrouwerij in Oudenaarde
- Salons Deli-Dish in Kalmthout

Bedankt voor de tips!
Eva

Eva
14-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1598


Lauren
15-9-2012
 Meld misbruik10-9-2012 14:43:10

Ik was eigenlijk heel graag in Scala getrouwd, maar dat was al geboekt. Ik vind het een prachtzaal!

Mijn schoonbroer is getrouwd in Hof ter Velden en was er enorm over te spreken :)

Over de rest nog niks gehoord.



Annabel
19-10-2013
 Meld misbruik10-9-2012 14:51:28

Ik ken geen van bovengenoemde zalen, maar onze feestzaal sluit ook af om 5 uur. Wij vonden dit ook een vervelend puntje, maar het is echt de zaal die we willen en dan nemen we dat er graag bij. Groetjes, Annabel



Ann
21-7-2012
 Meld misbruik10-9-2012 17:55:39

Hey,
Wij hebben ons feest gegeven in Salons Caipirinha. Voor ons was dit ook het enige minpunt, dat de feest om 5u moest stoppen. Maar uiteindelijk begon tussen half 5 en 5 toch de merendeel naar huis te gaan. En ze zorgen er wel voor dat het feest op tijd kan beginnen. Ik zou zo weer opnieuw ons feest daar geven. Wij waren echt enorm tevreden.

Groetjes
Anneken



Ellemieke

 Meld misbruik10-9-2012 22:16:33

Eva,

ik zou er ook geen punt van maken dat je feest om 5u moet gedaan zijn - uiteindelijk wil je wel dat iedereen veilig thuis geraakt e ....

Ik ken enkel de Liefsmans zaal en die is top :)

E.



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik10-9-2012 23:03:07

Caipirinha is prachtige locatie, goeie service en lekker eten!



debbie
20-7-2012
 Meld misbruik14-10-2012 23:08:15

Dag Evi,
Wij zijn 20juli 2012 getrouwd onze feest was in Salons Caipirinha wij waren echt super tevreden al het personeel heel vriendelijk heel lekker eten nergens niets op aan te merken we waren met 108 en iedereen heeft het gezegd dikke duim voor Caipirinha ze spreken nog over de zaal dat het heel goed was ja 5uur gedaan moest er geen uur op staan waren we zeker veel later naar huis maar eigenlijk is het laat genoegd jullie dag begint vroeg en tegen jullie thuis zijn huisje versierd is het direct al laat hoor ik en al de mensen die op ons feest waren zouden zeggen neem Caipirinha je zult er zeker geen spijt van hebben veel succes verder groetjes



Eva
14-9-2013
 Meld misbruik6-11-2012 14:15:39

Dag Debbie

Dankjewel. Omwille van de vele positieve reacties hebben we voor Salons Caipirinha gekozen. Ik ben benieuwd!!!




debbie
20-7-2012
 Meld misbruik8-11-2012 22:33:26

Dag Eva,ik ben blij in uw plaats jullie zullen er zeker geen spijt van hebben ik zou het direct daar opnieuw doen ik wens u een heel mooie dag toe en vooral genieten groetjes debbie



Sofie
19-7-2014
 Meld misbruik14-2-2013 19:34:48

Beste Eva,

mijn vriend en ik zijn ook naar de feestzaal van brouwerij Liefmans geweest.
De zaal is prachtig & groot genoeg.
Minpunt vond ik de buitenruimte. In de zomer heb je zicht op de schelde maar ook op het hekken ervoor.
Daarnaast heb ik een collega die het eten echt niet lekker vond.
Dit minpunt heb ik al meerdere malen vernomen, zowel van mensen die er geweest zijn als van weddingplanners.
Maar smaken verschillen en dat negatieve kan natuurlijk ook een momentopname zijn.

Groetjes,
Sofie


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info