Nu Online
Momenteel zijn er 131 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

speech geven op avondfeest?

  8-9-2012 12:14:42
Hey iedereen

Nu het bijna zover is zijn we met de laatste details bezig en zat ik te denken aan de speech die we geven bij het starten van het avondfeest. Ik vind dat dit erbij hoort, maar krijg eigenlijk al zenuwen als ik eraan denk

Hoe beginnen jullie hieraan? Ik heb echt geen inspiratie....
We willen graag onze ouders en getuigen bedanken, we hebben ook een cadeautje voor hen voorzien.

Zeg ik gewoon dat we blij zijn dat iedereen erbij is en hen smakelijk eten wensen enzo, of verwachten de mensen dat je een heel verhaal afsteekt??

Groetjes

Leslie
29-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1150


ilse
24-8-2013
 Meld misbruik8-9-2012 15:12:27

ik zal is iets zeggen...zo begin ik,en de rest bereid ik niet voor...het komt er gewoon uit,de woorden van m'n hart...en zeg nu zelf dat dat het mooiste klinkt recht uit het hart...de gevoelens die je op dat moment voelt...is prachtiger dan een vanbuitengeleerd tekstje laat maar stromen,je hartstocht



Leslie
29-9-2012
 Meld misbruik13-9-2012 15:41:35

Klopt, als je dat kan natuurlijk
Ik ben bang dat ik veel te zenuwachtig zal zijn als ik niks heb voorbereid, en het er met horten en stoten uitkomt. En aangezien het bijna zover is, komen de zenuwen al genoeg boven, dat ik dat er niet meer bij moet hebben hoor. Ik hou het misschien best kort en krachtig


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...