Nu Online
Momenteel zijn er 57 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dagplanning/draaiboek

  7-9-2012 18:24:31
Beste bruidjes,
Wij trouwen op zaterdag 10 augustus 2013 en het wordt dus tijd dat onze dag wat concreter wordt gepland.
Ik heb nog totaal geen idee van hoelang er gerekend moet worden voor kapper, make-up en fotoshoot..
Wij trouwen ook voor de kerk maar hebben nog niet beslist of we het wettelijk en kerkelijk huwelijk op 1 dag laten doorgaan.
Mijn vraagjes:
-Hebben jullie voorbeelden van dagplanningen/draaiboek (wijtrouwen10-08@hotmail.be)
-Hoelang moet je rekenen voor kapper en make-up
-wat zijn jullie ervaringen met op 1 of 2 dagen trouwen

Alvast Bedankt!!!

Liselot
15-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1469


Jessica

 Meld misbruik7-9-2012 18:40:44

Hey Liselot

De tijd haar/make-up is afhankelijk van wat je wilt met je haar. Zelf trek ik voor make-up meestal een uurtje uit, maar ik ben steeds binnen de 3 kwartier klaar, maar dan heb je een buffer (je weet nooit...)
Groetjes
Jessica
GlitGlam



sofie
15-8-2023
 Meld misbruik7-9-2012 20:42:55

hoi lieselot

ik heb wel een voorbeeldje van mijn dagplanning van afgelopen zomer. als je me een maileke doet op fiekev_v@hotmail.com dan stuur ik het me veel liefde en plezier door. zoals jessica hier boven al aangeeft, alles hangt af van hoe je je haar ed wil, hoe ver je moet rijden, hoe je je feest ziet,...en hoe je je dag ziet

je kan bv een 10-gangen diner voorzien dan ziet je dag er totaal anders uit wanneer je een fuifvoorziet met hapjes voor je gasten ;-)



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik7-9-2012 21:15:19

Dat hangt er inderdaad vanaf hoe je alles wilt. Maar voor haar & make up zou ik je toch aanraden om eerst een proef te doen en dan weet je hoe lang het dan geduurd heeft dus dan neem je dezelfde tijd. Voor de rest hangt het er al vanaf hoe ver je u steeds moet verplaatsen enzo. Beter telkens10 min. extra voorzien, dan heb je tijd genoeg en hoef je niet te stressen. Het hangt ook af van het soort feest dat je wilt geven enzo.

Wij doen het wettelijk en het kerkelijk huwelijk alvast op één dag. Ik vind dat beter maar dat moet iedereen voor zichzelf uitmaken. Ik zie meer voordelen dan nadelen. ;)

Bij ons zal de planning er ongeveer zo uitzien:
7u30: haar en make up + aankomst fotograaf
9u30: aankomst suite & bruidegom en glaasje drinken
10u30: vertrek naar gemeentehuis
11u: wettelijk huwelijk
12u: lunch, broodjes voor suite enzo
13u: vertrek naar kapel
13u30: kerkelijk huwelijk
14u30: fotoshoot
16u30: receptie
18u30: start avondfeest
22u30: dessertenbuffet, openingsdans, verder feesten tot in de vroege uurtjes ...

Hopelijk heb je er iets aan. Succes!



Jessica

 Meld misbruik7-9-2012 21:31:45

@Silke: hier moet ik je tegenspreken. Ik neem heel uitgebreid de tijd tijdens een proefmake-up, maar de dag zelf ben ik op 45 minuten buiten (enkel make-up) :-)



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik7-9-2012 21:35:32

@ Jessica : Ja ik kan dat ergens wel begrijpen. :) Dan weet je al hoe het moet zijn. Maar dan ben je alleszins zeker dat je tijd genoeg hebt. Ik vind dat je zeker niet mag stressen op zo'n speciale dag. ;)



Liselot
15-8-2013
 Meld misbruik8-9-2012 9:15:18

Alvast bedankt voor de tips, ik hou hier alvast rekening mee ;)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...