Nu Online
Momenteel zijn er 73 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feestzalen

  16-7-2003 16:09:42
Heeft iemand ervaring met de zalen:
- Braemhof (Gentbrugge)
- Salons Roskam (Merelbeke)
- Valkenbulcke (Merendree-Nevele)

Wij moeten nog een zaal boeken voor volgend jaar en willen graag wat ervaringen van andere mensen horen.

Marjolein

Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 787


nele
7-8-2004
 Meld misbruik16-7-2003 22:06:50

Hey,
mijn broer is getrouwd is Salons Roskam. Alles was dik in orde, maar de zaal is minder praktish omdat er pilaren staan. Sommige mensen zagen elkaar niet en vonden dit niet zo fijn. Dag. Nele.



nele
7-8-2004
 Meld misbruik16-7-2003 22:10:47

Sorry voor de typfouten in het vorige berichtje maar het moest snel gaan. Wij komen ook net terug van een helse zalenjacht en zijn uitgeput...pff.



Sofie
22-5-2004
 Meld misbruik31-7-2003 14:28:21

We zijn al naar een feest gegaan
in Braemhof
Ik vond het niet speciaal genoeg voor een huwelijk
De obers werden ook redelijk onbeschoft
Ik zou het niet aanraden
Wij houden ons feest in Hof Ter Beke in Vinderhoute
Knus, Gezellig, zééér lekker en verzorgd.
De eigenares haar hobby is decoratie en dat merk je metteen
Veel succes met je keuze



Marjolein

 Meld misbruik31-7-2003 22:38:41

Hallo,

ondertussen hebben wij de drie zalen bezocht. Het is Valkenbulcke geworden in Merendree. Een heeeel gezellige zaal, zeer vriendelijke mensen, en heb er ondertussen al veel goeie dingen van gehoord.
Onze datum staat ook vast: 18 september 2004! Oef...



Malcolm
5-6-2004
 Meld misbruik16-9-2003 15:54:18

Hoi!

Wij zijn dit weekend nog naar een avondfeest geweest in Braemhof te Gentbrugge, en wij zouden het ook niet echt aanraden. De obers moest je zelf roepen om drank te bestellen, want ze kwamen bijna nooit rond. De schikking van de tafels was ook niet echt denderend. Ik zat op een hoek heel dicht aan een andere tafel, en iedereen moest daarlangs passeren. Resultaat: stompen in mijn rug en 20 keer mogen rechtstaan. Het eten was wel heel lekker, maar toch zou dit nooit een feestzaal zijn die wij kiezen. Ook geen parking voorzien, wij stonden heel ver geparkeerd langs de straat.

Groetjes,
sarah

ps: heeft iemand al een feest in het Vijverhof te Wevelgem meegemaakt? Dat is nl. onze feestzaal. We kregen goede kritieken. Graag eens jullie reacties! Mercikes!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...