Terug naar overzicht
Halloik lees dat je ook van Herk-de-Stad bent. Wanneer trouwen jullie? Trouwen jullie voor de wet in Herk en zijn jullie al naar het gemeentehuis geweest om het vast te leggen?GroetjesKarolien
Halloik heb ook ergens gelezen dat er een beurs is in Diest, maar waar weet ik niet meer. Kan je me meer informatie geven? Locatie, prijs? Of eventueel een website.Dank u wel!GroetjesKarolien
Hoi Karolien,Ben je ook van Herk-de-Stad? Leuk, misschien kennen we elkaar dan wel? Hoe oud ben je? Waar naar school geweest? Wanneer en waar trouwen jullie? Wat hebben jullie al allemaal beslist (kwestie om te zien of we zo'n beetje op schema zitten)?Wij trouwen volgend jaar juli in Leuven voor de wet. Helaas mag je het maar 6 maanden voor tijd aangeven, dus nog effe.Wat betreft die huwelijksbeurs, ik heb het gelezen in 'For Lovers' magazine. Toen stond er deze zondag van 10 tot 18 uur in de Hallezaal (Diest). Er stond geen info omtrent een prijs in vermeld.Groetjes,Sadia
Hoi Sadiaik ben niet van Herk-de-Stad afkomstig, maar woon er nu wel. Dus ik denk dat ik je niet ken. Wij trouwen in Herk voor de wet (dit moet nu eenmaal omdat we er beide onze domiciel hebben staan) maar in Heusden-Zolder trouwen we voor de kerk. Wij hebben de zaal, dj, fotograaf, ceremoniemeester en pastoor al vastgelegd.Wij trouwen op 06/07/2007.GroetjesKarolien
Hey allemaal,Herk de Stad en Lummen zie ik. Ik ben van Lummen. Leuk te weten dat er meerdere mensen uit de buurt zijn die ook volgend jaar trouwen.Wij trouwen 11/08/2007. zowel voor de wet als de kerk in Lummen zelf. Het feest zal doorgaan in Veerle Laakdal. We zijn op dit moment nog op zoek naar een leuke fotograaf. Hebben jullie misschien leuke tips?Voor mijn bruidsjurk ga ik bij Lilian Claes een kijkje nemen en bij Cermo in Turnhout ( beetje verder weg maar al veel goeie dingen over gehoord ) en misschien nog naar Hasselt ( daar zijn ook drie bruidswinkels ).Ik wist niet dat er een huwelijksbeurs was in Diest. Zou ik misschien wel naartoe kunnen gaan.wij gaan alvast in oktober naar de huwelijksbeurs in Brussel.Groetjes