Nu Online
Momenteel zijn er 74 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aan de trouwertjes van dit en de komende weekends

  6-9-2012 22:02:49
Hey meisjes,

Er trouwen er morgen een paar vanuit "mijn tijd hier op het forum" (hahaha het klinkt of het al jaren geleden is :-D). Het is zo gek hier nog eens te komen piepen en zoveel nieuwe gezichten/namen te zien. 't Is of alsof je hier niet meer"thuis hoort".
En toch blijf ik stiekem vooral de foto's te bekijken. Ik ben dan ook een vrouw niet waar.

Aan Sandra, Alessia en andere bruidjes, alvast proficiat!
Even cliché tip: tracht de stress weg te houden, jullie hebben er maanden aan gewerkt, het zal perfect zijn! Stressen en twijfelen haalt niets meer uit op dè dag - maak plaats voor "genieten" - zo zal je ruimte geven aan je geheugen om elke seconde van die dag te kunnen herbeleven de komende maanden.
En geloof me, het nagenieten is ook zalig!

Ik wens jullie veel geluk en liefde

Patricia

Patricia
2-6-2012
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1454


Vicky
15-9-2012
 Meld misbruik6-9-2012 22:33:44

haha, grappig é, heb ik ook

al die "nieuwtjes"
wie trouwt nog in augustus 2013 zag ik net staan...
dat klinkt nog zo ver in de toekomst!
en het lijkt nochtans net gisteren of we waren ook net gestart en kwamen hier, toevallig of niet, terecht om even bij de anderen te neuzen en info te verzamelen!



nancy
14-9-2012
 Meld misbruik6-9-2012 23:06:54

Hey Patricia,

Lang geleden Jij bent alweer 3 maandjes getrouwd

Hier is het volgende week zover en ik hoop dat ik je tip kan toepassen en enkel maar ge genieten,deze week is al stress geweest...En als ik naar het weer van volgende week kijk,heb ik nog meer stress

Groetjes



Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik7-9-2012 7:26:18

Ah zo lief seg! Ik ga vandaag genieten :D Ben al wakker van 05.30u! Nog even wachten tot 08.00u en we kunnen beginnen... EINDELIJK :)



Elisabeth
29-9-2012
 Meld misbruik7-9-2012 8:02:40

Leuk dat je nog eens aan ons denkt Patricia :-) Ja, het blijft hier maar duren, nog 3 weken - al gaat het aftellen nu wel sneller dan ooit. Blij te horen dat je nog steeds nageniet van jouw dagje, zo moet het zijn hè? Groetjes! X



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik7-9-2012 9:50:07

Heyhey Patricia
Leuk dat je nog es iets post. Deze maand inderdaad nog een hoop bruidjes van de oude garde - het zal raar doen als zij eenmaal getrouwd zijn. Ik heb nu op een dik jaar tijd al heel wat bruidjes weten komen gaan, is altijd even wennen!
Dikke knuf en tot gauw
Rebecca



Lynn
9-3-2013
 Meld misbruik7-9-2012 11:11:21

Ik wens alle bruidjes een leuke enbgeslaagde trouwdag toe! :)



Lien
7-7-2012
 Meld misbruik7-9-2012 11:23:42

Hey Patricia,

t Is precies zoals je zegt: alle bruidjes van "weleer" zijn stilaan aan het verdwijnen van het forum.
De tijd gaat snel: vandaag exact 2 maanden getrouwd!
Geniet ervan bruidjes, de dag is zo om: slorp alles op en geniet geniet geniet!!!

Lien



Gwen
21-4-2012
 Meld misbruik7-9-2012 18:11:48

Hoi,

Hier toch ook van hetzelfde! Ik kom geregeld eens kijken en ben zo benieuwd naar de fotot's van de bruidjes 'van onze tijd'.

Ik kan ook alleen maar zeggen: genieten! Het is een fantastische dag!



Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik10-9-2012 19:49:12

Hey

Zo'n leuke reacties zeg ... echt tof! Tja intussen staat de teller vandaag op "+100" en het blijft genieten.

@ Nancy: de volgende ben jij!! Ik wens jou een prachtige dag toe. En trek je niets aan van het weer, dat zal de pret niet bederven!

@ Alessia, intussen is het ook al gebeurd en ben je nu wss lekker aan het nagenieten ergens onder de zon

@ Elisabeth: ook voor jou begint het erg te korten. Maar voor jou komt nadien nog een hele grote stap he! Ik wens jou alvast nog hele leuke laatste voorbereidingsdagen toe! Ik zal zeker piepen om je verslag en foto's te kunnen zien

@ Rebecca: Ja, jij hebt nog een hele tijd te gaan met nog heel wat bruidjes die zullen komen en gaan hier op het forum. De eerste stap is gezet maar de grote dag moet nog komen. Ik weet zeker dat het een prettige glimlachovergoten dag zal worden bij jou!

@ alle andere : dikke knuffel en voor de 100.000 keer hier al op het forum gezegd..."GENIET"



Elisabeth
29-9-2012
 Meld misbruik10-9-2012 20:59:21

Zo tof dat je dat nog weet! :-) Ja, inderdaad, de hubbie-to-be is zaterdag vertrokken naar de US om ons verblijf daar te gaan voorbereiden. Ik moet morgen nog 1 dagje werken en dan heb ik nog een dikke 2 weken om ons huis hier op te ruimen en de laatste details te regelen voor de trouw. Het zal nu wel suuuupersnel gaan! Vrijdag laatste keer kleedje passen, joepie! Ik kijk er zooo naar uit hè :) Vele groetjes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...