Nu Online
Momenteel zijn er 141 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tafelnamen:drankjes

  19-9-2006 22:26:26
Hey bruidjes,

we kozen om met het thema "drank" te werken. We geven ieder koppel bij het binnenkomen een miniatuurflesje drank (champagne, martine, pasoa,...)

Nu komt onze dag razendsnel dichterbij en stel ik me de vraag hoe ik ga verwijzen naar de grote tafels. Een grote fles van iedere drank op alle tafels zetten wordt echt te kostelijk. Heeft iemand toffe ideeën ?

Thx!

Inge
30/9/2006

Inge
30-9-2006
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 958


Ewalda
11-8-2007
 Meld misbruik19-9-2006 23:34:13

Hey Inge,
Misschien kan je op elke tafel 1 glas zetten waaruit ider bepaald drankje wordt gedronken...
Tis maar een ideetje.

Groetjes



Elke
7-10-2006
 Meld misbruik20-9-2006 8:36:14

Hey Inge,

Wij gaan net op dezelfde manier werken als jullie, met die miniatuurflesjes, maar we nemen sowieso van ieder drankje de grote fles om op de tafel zelf te zetten hoor. Ik vind echt dat dat het mooiste zal zijn, en inderdaad dat is misschien iets duurder, maar als ik zie hoever wij nu al over ons budget zitten, kan dit er nog wel bij....
Veel succes,

Elke
07/10/06



pascale
14-4-2007
 Meld misbruik20-9-2006 10:29:20

hallo,
je kan ook mooie foto's van het internet halen voor iedere drank en zo op tafel leggen.
Je kan ze ook plastiferen en op een ezeltje plaatsen.
Laatst verkochte iemand zijn ezeltjes op deze site.
Tis maar een ideetje.
Alvast veel succes



Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik20-9-2006 11:55:16

Hey,

Ik vind het heel tof om met kleine drankflesjes te werken. Ik had er ook al aan gedacht.
Dat van die glazen vind ik wel tof gevonden.
Maar je kan ook met die foto's werken (eventueel op zo'n fotostaandertje).
Met grote flessen zou ik toch opletten. Niet zozeer voor de kost, maar als mensen die flessen gaan leegdrinken tussen al de andere drank dan kan dat wel eens voor problemen zorgen. Mensen die gaan mengen en daar niet zo goed tegen kunnen.

Groetjes, Sissi



Maaike
25-8-2007
 Meld misbruik20-9-2006 14:53:03

Hey Inge,

Ik vind dit een geweldig idee. Waar kan je die mini-flesjes kopen ?

groetjes,
Maaike
25.08.2007



Inge
30-9-2006
 Meld misbruik20-9-2006 19:09:42

Hey Maaike,

Bij de brouwer kan je deze vinden, wij hebben een groot aantal flesjes gekocht in Luxemburg omdat we dachten dat het daar goedkoper ging zijn. Je moet wel rekening houden met een fiks prijskaartje. Het koste ons ruim 450 € voor de flesjes (de meesten kosten 1,5€ per flesje) maar aangezien we veel gasten hebben en per tafel een bepaalde drank kozen, moesten we veel verschillende drankjes aankopen...

Groetjes

Inge
nog 10 dagen..



Maaike
25-8-2007
 Meld misbruik21-9-2006 9:33:57

ok bedankt !

Veel plezier en geniet van jullie dag !

Maaike
25.08.2007


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...