Nu Online
Momenteel zijn er 98 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zonnebank in Hasselt?

  6-9-2012 14:44:38
Ik zou graag een paar keer onder de zonnebank gaan vóór de trouw, maar ik heb dat nog nooit gedaan en ook geen verstand van. Kent iemand in Hasselt een goede zaak? Ik wil er ook wel niet teveel geld aan geven, dus weten jullie ook de vraagprijs per sessie ofzo?

Dank u
Eveline

eveline
12-10-2012
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 941


Inge
23-5-2009
 Meld misbruik6-9-2012 21:56:38

Op de Kempische Steenweg (dicht bij de nieuwe blok waar de Lidl en Aveve nu zitten, 'tegenover' de frituur van Miss Bambi) is er één, en ook juist binnen de Grote Ring aan het kruispunt van de Carrefour (naast de keukenwinkel). Is van dezelfde keten, maar ik weet niet of die goed zijn... Weet ook geen prijzen.



Kathleen
15-6-2013
 Meld misbruik7-9-2012 13:22:20

Dat zijn de M&M zonnestudio's. De prijs is afhankelijk van de zonnebank en de duurtijd. Ikzelf ben vrij bleek van huidskleur en ik denk dat ik rond de 30€ betaald heb voor 5 beurten. Ben je iets donkerder van huidskleur, dan zal het wss wat duurder zijn...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...