Nu Online
Momenteel zijn er 160 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

29/09/2007, wie nog?

  19-9-2006 19:12:58
Hey bruidjes! Kben gewoon curieus en wou graag weten of er nog onder jullie zijn die trouwen op die datum?

Lieve groeten,

Veerle
29/09/2007

Veerle
29-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 325


Catherine
27-10-2007
 Meld misbruik20-9-2006 21:43:48

Helaba!

Het ligt nog niet helemaal vast maar 29-09-2007 maakt bij ons grote kans!
Vanwaar ben je trouwens? Stel je voor dat het ook nog eens in elkaars buurt is! (Ik ben Kortrijk)
Veel succes nog en wellicht ontmoet ik je nog wel op het forum?

Groetjes,
Catherine



Veerle
29-9-2007
 Meld misbruik21-9-2006 13:13:17

Hey Catherine!

Tof om te weten dat er nog iemand is die trouwt op die datum! Ik ben van oost-vlaanderen (Hamme) en mijn vriend van West-Vlaanderen (dicht bij Izegem).
Onze burgerlijke trouw is op 7 september in west-vl, de kerk is in Hamme.
Hebben jullie al iets vast gelegd? Wij bijna alles behalve het muziek voor in de kerk en de kledij natuurlijk.
Hopelijk tot nog eens hier op het forum!

Veerle
29/09/2007



Wim

 Meld misbruik23-9-2006 12:32:27

Hoi beste trouwers!! Ik ben Wim Demaere, een student Fotografie (laatstejaars) aan het KDG Antwerpen en heb deze week de opdracht gekregen, een huwelijk te fotograferen... Voor mij is dit een moeilijke opdracht gezien het hoogseizoen voorbij is, en ik slechts 8 weken krijg om dit te klaren...

Waarom zouden jullie een student nemen als fotograaf, of als extra?

1) IK WERK VOLLEDIG GRATIS!!!!
2) Dit is mijn vierde en laatste jaar fotografie en heb met deze dus wél genoeg ervaring.
3) Ik maak voor jullie een fantastisch album, zoals jullie het wensen! .. Wat wil je nog meer?!

De enige vereiste is, dat ik dus werkelijk vanaan start tot einde kan fotograferen!! Interesse? Niet twijfelen, je helpt mij uit de nood, en het kan jullie misschien wel hééél vééél geld sparen!!

03/322 45 39
of
04/73 66 55 98 dag en nacht bereikbaar!!

WDpictures@skynet.be is ook eventueel mogelijk!

Groetjes Wim



Veerle
29-9-2007
 Meld misbruik10-11-2006 20:18:57

Hoi,

wij trouwen ook op 29/09/2007 in Denderleeuw. Hoever sta jij eigenlijk al met de voorbereidingen?

Groetjes,

Veerle G.



Veerle
29-9-2007
 Meld misbruik11-11-2006 12:02:40

Hey Veerle!

Op dezelfde datum en dan nog wel een naamgenootje :). Wij staan al vrij ver met de voorbereidingen. Zaal, fotograaf, video, ceremoniemeester, dj, autos en muziek voor in de kerk ligt al vast. Binnen 2 weken ga ik voor de eerste keer kijken voor een kleedje. Hoever staan jullie al?

Groetjes,

Veerle



Veerle
29-9-2007
 Meld misbruik26-11-2006 19:04:58

Hey,

onze zaal, DJ en fotograaf liggen al vast. Wel moet ik dringend eens naar de pastoor bellen om te zien of de datum bij hem nog vrij is.
Een kleed heb ik ook al, en liefst op een half uur tijd binnen en buiten. We gingen gewoon eens naar een opendeurdag en ja hoor, daar hadden ze precies wat ik zocht. Had niet gedacht dat het zo gemakkelijk ging gaan.
De andere voorbereidingen zullen we in januari verder zetten.
Groetjes :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...