Nu Online
Momenteel zijn er 183 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Cadeau getuigen??? Echt geen idee!

  5-9-2012 20:24:13
Hey iedereen

Met nog 24 dagen op de teller ben ik op zoek naar een cadeau voor onze getuigen. Ik had eerst gedacht aan een gepersonaliseerde pen waar ze op het gemeentehuis en in de kerk mee kunnen handtekenen, maar dan moeten we dit al op voorhand afgeven en ik zou eigenlijk iets willen om op het avondfeest te geven. Wat hebben jullie? En waar heb je dit gekocht? Alle inspiratie is welkom!!

Leslie
29-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1534


angelique
12-12-2012
 Meld misbruik5-9-2012 20:32:02

hey

wij doen een 3d fles met jenever(rood en wit) ons thema ... met onze namen en datum op.
wij hebben deze besteld in een doopsuikerwinkel... daar kan je heel veel ideeen opdoen


suc6



tima
8-9-2012
 Meld misbruik5-9-2012 22:22:43

wij gaan cinema tickets geven dan hebben ze er iets aan en dat wordt zeker gebruikt nu mijn getuigen zijn wel 21 en 30 jaar oud



Els
8-9-2012
 Meld misbruik5-9-2012 22:43:31

wij hebben een mand laten vullen met pasta, en kruiden en wijn,...
Wij willen ook iets geven waar ze nog geniet van hebben!



Angelique
18-5-2013
 Meld misbruik6-9-2012 10:01:38

Wij hebben zo'n gepersonaliseerde pennen laten maken om onze getuigen te vragen. Ze waren echt dolenthousiast en zullen ze dan de dag zelf zeker gebruiken. Das inderdaad iets om op voorhand af te geven



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik6-9-2012 10:34:18

Je kan het de ochtend van de trouw zelf afgeven toch?



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik6-9-2012 11:34:56

Kijk eens op brianto.be daar hebben ze pennen en nog veel andere mooie gepersonaliseerde geschenken



Leslie
29-9-2012
 Meld misbruik8-9-2012 12:09:56

Bedankt voor alle tips iedereen! @ Tima en Els: dat is inderdaad een goed idee! Ik denk alleen dat onze getuigen niet zoveel zoveel zullen zijn met dat
De pennen 's ochtends al afgeven doe ik liever niet. Wij hebben namelijk nog een aantal cadeaus voorzien voor een paar mensen die op het feest zullen afgegven worden en dan lijkt het net of we de rest vergeten zijn of zo...

Maaaar we hebben iets gevonden. We hebben op de website van origineel kodootje iets gevonden. Namelijk gegraveerde fotolijsten, met een kort tekstje om hen te bedanken, de foto van onze uitnodiging en onze namen en huwelijksdatum. Heel leuk hoor!
Voor de geïnteresseerden: http://www.origineelkadootje.com/assortiment/fotolijsten/verzilverdefotolijst-klein.html

Voila se, check!



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...