Nu Online
Momenteel zijn er 196 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hulp in keuze feestzaal

  5-9-2012 18:58:08
Hallo,

We hebben eens rondgekeken voor feestzalen in West- en Oost-Vlaanderen en het is al een behoorlijke lijst geworden. Vooraleer we contact opnemen zou ik jullie mening willen weten over volgende feestzalen om zo onze selectie wat uit te dunnen:

- Kasteel van moerkerke
- Denotter in zedelgem
- Ten boogaerde in kortemark
- Hof rer heulebeke in beselaer
- De grote stove in zuienkerke
- Kasteel van wippelgem
- De lozen boer in lochristri
- Kasteel van Zwijnaarde
- Caipirinha in merelbeke
- Kasteel van saffelaere
- Hof ter bosse in heusden
- Huyze de baere in madegem
- Carelshof in sint-amandsberg
- Ten dauwe in aalter

Het zijn allemaal mooie zalen, maar we willen er geen fortuin aan geven.
Misschien hebben jullie nog andere suggesties?

Groetjes,
Severine

Severine
17-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 16 | Gelezen: 2320


Lies
29-6-2013
 Meld misbruik5-9-2012 19:09:32

Hoi,
wij hebben salons Caipirinha in Merelbeke.
Heel vriendelijke mensen en naar't schijnt is de service en het eten zeer goed!

Je hebt ook nog salons Roskam in Merelbeke (een straat verder dan Caipirinha), maar dat was ons ding niet echt aangezien er zo een muurtje tussen de 2 aansluitende zalen stond.

Succes!



Marlies
14-12-2012
 Meld misbruik5-9-2012 19:21:06

Hey, tot waar onze ervaring gaat: over het kasteel van moerkerke hebben we alleen nog maar lof gehoord (zelf nog niet geweest), maar ook gehoord dat het behoorlijk prijzig is. Salons denotter vond ik zelf een leuke zaal, mooi onderhouden enzo, wel een wat 'stijvere' bediening (maar misschien is dit ook wat je wil, of heb je daarin verschillende keuzes). Ik moet wel zeggen, ik ben vegetariër, en ze deden écht heel hard hun best. De zaalmeester had ook een perfect overzicht, wist meteen waar ik zat en ik kreeg telkens perfect met de anderen mijn eten (wat echt niet altijd evident is). Het eten was ook best lekker. De grote stove: vind ik nogal 'beklemmend', zeker als ze tegen hun maximumcapaciteit van gasten aanlopen vind ik het allemaal net te klein. Het eten vond ik hier ook minder (beetje saai naar mijn gevoel), en als vegetariër in elk geval niet zo superveel keus. Maar ook zeker niet slecht. Veel succes nog met het kiezen!



delle
5-10-2012
 Meld misbruik5-9-2012 19:38:29

Wij trouwen volgende maand in Ten Boogaerde.
Zelf hebben we er nog nooit gegeten maar we hebben van niemand negatieve kritiek gehoord.
Het is een mooie zaal.
Wat ons ook aansprak was dat ze een feest per avond doen. dus alle aandacht die avond gaat naar ons. In andere zalen zijn er soms meerdere feesten per avond.
Wel vervelend was dat we een minimum aantal personen moesten hebben. 90 pers op vrijdag en zaterdag min 120.
Momenteel verlopen de voorbereidingen en het contact met de zaal goed.
Wij hebben naar de Vossenberg en Park Rodenbach gaan kijken en dan kwam Ten Boogaerde het goedkoopst uit.





Silvie
8-12-2012
 Meld misbruik5-9-2012 19:50:39

Hallo, Wij vonden het eten in de zilverreiger te oosterzele zeer lekker bij andere feesten. Ik vond de caipirinha ook zeer goed. Groetjes!



jana
15-6-2013
 Meld misbruik5-9-2012 21:46:37

Hey, Wij hebben gekozen voor het kasteel van Moerkerke. Supervriendelijke gastvrouw,een hele mooie locatie!! We zijn al voor een paar feesten naar daar geweest en het was altijd in orde, de bediening was vlot en het personeel was vriendelijk, het eten is er ook zeer lekker. We zijn ook al naar een trouwfeest geweest in de grote stove, daar was het ook heel lekker en ook een mooie locatie, op de bediening was ook niets op aan te merken,maar ik vind het wel een kleine zaal. We waren toen met 120 en ik vond het krap. Groetjes



caroline
1-6-2013
 Meld misbruik5-9-2012 22:03:09

Ik ben onlangs naar een trouwfeest in de zaal Tybeert in Lokeren geweest. Alles was dik in orde, heel lekker eten en goede bediening.



Natacha
29-9-2012
 Meld misbruik5-9-2012 22:47:48

Hey, wij trouwen op 29 september in Salons Ter Leepe in Zedelgem. De zaal is recent nog vernieuwd maar wel vrij klassiek. Vrijdag gaan we langs om het menu vast te leggen, moeilijk moeilijk (veel keuze en t klinkt allemaal lekker) :-)

Net nog van iemand (die daar naar een huwelijksfeest is geweest) gehoord dat het eten zeer lekker was, wij hebben zelf alleen nog maar in het restaurant (niet in de feestzaal) gegeten en dat was wel al heel lekker....



Sonja

 Meld misbruik5-9-2012 23:26:22

Hallo Séverine,
Het Kasteel van Saffelaere, vinden wij prijs, kwaliteit super !!! Echt waar, want ook veel van onze familieleden hebben daar hun feest gelegd, en het was in een woord fantastisch !
Groetjes en laat ons meegenieten wat het uiteindelijk geworden is.



Lieve
17-5-2013
 Meld misbruik6-9-2012 9:24:13

Hey Séverine

Bij ons ging de keuze tussen Salons 't Groenhof in Melle en Valkenbulcke in Merendree. Allebei heel mooie zalen én betaalbaar. Valkenbulcke is een prachtige klassieke, grote zaal. Salons 't Groenhof heeft iets meer karakter en bestaat eerder uit ruimtes die in elkaar lopen zonder echt gescheiden te zijn.
We hebben uiteindelijk gekozen voor 't Groenhof in Melle omdat dat makkelijker bereikbaar was (bij Valkenbulcke geraak je er denk ik niet zonder gps) en omdat wij het gevoel hadden dat er met de eigenaar heel goed te praten was en dat speciale of lastige wensen geen probleem waren. De keuken van 't Groenhof is ook enorm lekker.
Succes!



Kathleen
21-9-2013
 Meld misbruik6-9-2012 11:11:17

wij trouwen in kasteel van Saffelaere... we hebben er al ontzettend veel goeie dingen over gehoord. die sprong er voor ons bovenuit prijs-kwaliteit...



Sylvie
27-7-2013
 Meld misbruik6-9-2012 12:11:02

Beste Severine,
Enkele van jou adresjes hebben wij al bezocht & niet bij allemaal hadden we een goed gevoel.
Het Carelshof vond ik enorm verouderd ! Leek allesbehalve op de foto.
Ook de tuin & de parking was echt niet verzorgd.
het kasteel van Moerkerke vond ik een prachtige tuin & uitzicht langs buiten maar de binnenkant was dan meer oud, ik zie liever moderne kastelen.
Ook heb je in het kasteel van Moerkerke dat je voor het dansfeest moet veranderen van zaal.
Over het kasteel van Wippelgem heb ik gehoord dat dit niet meer beschikbaar is als locatie voor een trouwfeest. Het word nu gebruikt door de gemeente om koppel te trouwen.
Over de Lozen Boer heb ik enkel nog maar lof gehoord.
Ten Dauwe in aalter is ook mooi maar daar had ik geen wauw effect.
& als slot dan nog het kasteel van Zwijnaarde. Een prachtige zaal waar je eet tijdens het avondfeest met een schitterend uitzicht op de vijver met fontijn. Maar het feest zelf gaat dan door in de inkom hall afzonderd van de zaal. Dit vond ik niet zo leuk het was dan gesplitst precies. De oudere mensen blijven zitten aan tafel & zitten dan ook in een helemaal andere ruimte terwijl de jongeren dan vooral in de inkomhall staan de dansen. Ook wat een kleine indruk voor het dansfeest.
Hopelijk heb je hier iets aan :)
Wij hebben er alvast een grote zoektocht op zitten !



Ann
21-7-2012
 Meld misbruik6-9-2012 21:59:43

Hey,
Wij zijn een paar weken geleden getrouwd en ons feest was in Salons Caipirinha. In één woord: SUPER!
Goeie bediening, super lekker eten, mooi terras voor de receptie,... Alles was top. Ook super veel goeie reacties gekregen van de mensen die waren uitgenodigd.

Groetjes



Dominique
8-6-2013
 Meld misbruik7-9-2012 12:30:02

Wij hebben geboekt bij Tybeert, al veel positieve commentaar over gehoord en heel tevreden over de zaakvoerder, hij is heel duidelijk en correct, je weet perfect wat het je gaat kosten.



Lien
7-7-2012
 Meld misbruik7-9-2012 16:15:49

Wij hadden ons feest 2 maanden geleden in het kasteel van Saffelaere. Het was volgens ons in één woord: af. De uitbaters zijn enorm vriendelijk, steeds snelle respons op alle vragen, je kan alles doen en laten zoals jij het wenst: ze maken er een persoonlijk feest van. Echt leuk :-) Het eten en bediening was volgens ons precies zoals het was op de proef... Ik kan nog even doorgaan... Een echte aanrader!



jeff
27-8-2011
 Meld misbruik12-9-2012 20:28:28

Wij zijn getrouwd in Kasteel De Rozerie in Aalst!
Zeer tevreden over alles!Ontvangst, personeel, kader, keuken.....!
top locatie!



katrien

 Meld misbruik30-9-2012 20:24:56

Er is in Westkapelle een totaal vernieuwde schuur "klein reigaertsvliet"
in de Nederenheerweg 14. Ik heb er al feestjes meegemaakt en geniet iedere keer van de supergezellige sfeer. De schuur is echt prachtig. Er is geen website, maar ik heb wel een tel. 0476/511195


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info