Nu Online
Momenteel zijn er 156 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wanneer cadeautjes afgeven??

  5-9-2012 1:20:24
Wanneer geven jullie die cadeautjes voor de getuigen,ouders en bruidskindjes af? Vrijdag is het zover en ik moet nog een speech schrijven en iets regelen om de cadeaus af te geven. Iemand tips of ideetjes? Alvast heel erg super bedankt! Groetjes van een super stressy en zenuwachtige bruid ;)

Evy
7-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1215


Ulrike
28-4-2012
 Meld misbruik5-9-2012 7:36:23

Hallo hallo!
Wij hadden héél kleine bruidskindjes dus die hebben hun cadeautje gekregen net voor de receptie. Zo hadden ze nog een beetje bezighoud en hadden ze het al want net na de receptie moesten ze al naar huis!
Voor de ouders/grootouders/getuigen hebben wij de cadeautjes tussen het hoofdgerecht en dessert gegeven. Daar zat het meest tijd tussen en we wilden ze toch wel uitgebreid bedanken!

en nog een tip: zennnnnn ;)

Groetjes

Ulrike



Evy
7-9-2012
 Meld misbruik5-9-2012 8:16:01

Hey ulrike Bedankt voor de tip ;-) Hebben jullie dit afgegeven tijdens een speech of ? Haha, zen dat ga ik proberen ;-) Grts evy



Ulrike
28-4-2012
 Meld misbruik5-9-2012 9:57:38

Hoi!
Wij hebben een kleine speech gegeven van in het begin dat we de zaal binnen kwamen!
Dan hebben we gewoon nog met beetje improvisatie de ouders en grootouders en getuigen bedankt :) wat je wil zeggen, dat komt er maar de minuut zelf uit :)

Groetjes

Ulrike



sofie
1-9-2012
 Meld misbruik5-9-2012 16:02:57

hoikes,

De etikette zegt dat je een woordje zegt en de cadeau's heeft als de zaal de witte wijn heeft uitgeschonken.

Groetjes.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...