Nu Online
Momenteel zijn er 63 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bontstola huren

  19-9-2006 13:31:21
Hallo,
weet er iemand waar je witte bonte stola's kan huren voor bij je kleed op een koude dag? We trouwen in februari, dus...
(regio limburg liefst)

mieke
17-2-2007
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1718


An
13-8-2005
 Meld misbruik19-9-2006 18:44:40

Hoi Mieke,
Je kan misschien eens vragen in de winkel waar je je kleed verkoopt. Ik weet dat er bijvoorbeeld je in de bruidswinkel in Genk paraplu's en een jasje of sjaal krijgt indien je dat nodig hebt.
Groetjes,
An
13-08-05



Katleen
23-12-2006
 Meld misbruik19-9-2006 19:10:14

Hallo, ik ga dit ook doen waar ik mijn trouwkleed koop, nl. Filline in Merelbeke. Maar ik vrees dat je daar je kleed moet kopen om dit te kunnen huren ???
Groetjes



Pietje
7-7-2005
 Meld misbruik20-9-2006 10:50:40

Hallo,

Je kan stola's huren bij ceremonie Ducheyne in Berchem (Antwerpen)



mieke
17-2-2007
 Meld misbruik30-10-2006 14:01:20

Dank u voor de reacties. Inderdaad An, bij Lieben kan je dat lenen als je daar je jurk koopt. Vermits ik daar mijn jurk niet heb gekocht, ga ik toch eens vragen of ik de stola niet kan huren. Maar toen ik die paste, was hij net iets te kort voor mijn armen. Vandaar dat ik toch eens naar andere alternatieven wou polsen...
Als ik nog eens in Antwerpen ben, kan ik eens gaan kijken in Berchem.
Dankuwel allemaal!
Mieke


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...