Terug naar overzicht
Wij hebben morgen ook een afspraak om de ringen te gaan bekijken, dus ik volg even mee.Groetjes,Lies
Bij een meisje vind ik het altijd wel leuk om met een paar 'steentjes/diamantjes' te werken en de jongen kan dan ongeveer dezelfde ring nemen maar zonder de steentjes in ofzo. Het is inderdaad niet zo simpel als je het niet gewoon bent van te dragen. Gewoon blijven passen en er zal wel iets tussen zitten dat er uit springt voor jullie. Succes!
@ Evy, ik ben vandaag bij Fede di Oro geweest. Inderdaad heel mooie collectie en zelfs als je de ring die je wil nog niet gevonden hebt, kan je hem gewoon laten maken.Wij gingen enkel een kijkje nemen, maar hebben ons gedacht gevonden en hebben ze maar meteen besteld :)
Jammer dat FDO zo ver is voor ons (wij wonen in de Kempen). Heb er hier op het forum al veel goede dingen over gehoord! Wij gaan gewoon naar een plaatselijke juwelier gaan. @ Mieke: zoek vooral iets waar je je goed bij voelt. Als je niet gewoon bent om juwelen te dragen, zoek je mss best een ring die niet té speciaal is. Zodat je hem toch graag blijft dragen, 't is tenslotte een juweel dat je dag in dag uit draagt en waar je best niet te snel op uitgekeken raakt . Veel passen en rondkijken en dan zullen jullie wel iets vinden!Veel succes ermee!@ Lies: proficiat met de ringen! Is weer een leuke stap dichterbij