Nu Online
Momenteel zijn er 154 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Even mijn ongenoegen uiten...

  4-9-2012 10:55:32
Ik ben ondertussen al 129 daagjes gelukkig getrouwd en had zo héél wat tijd om andere dingen te doen!
Zo heb ik de vrijgezellenavond georganiseerd voor één van mijn goede vriendinnen.
Haar atributen heb ik besteld op www.weddinggiftshop.nl! Zag er een héél veelbelovende site uit maar niets was minder waar...
Je ziet nergens iets staan van voorraadhoeveelheden dus het bestellen is op goed geluk!
Uiteindelijk had ik de dingen gevonden die ik wilde, heb ze meteen besteld (lees: 7 weken voor de vrijgezellenavond) en dan natuurlijk ook meteen het te betalen bedrag overgeschreven.
Er stond te lezen dat ik uiteindelijk na 10 werkdagen mijn bestelling zou geleverd krijgen! Maar na die 10 dagen had ik zelfs nog géén bevestigingsmail ofzo!
Dan maar gemaild, kreeg ik na 2 dagen de melding dat de helft van hetgene dat ik wilde niet op voorraad was!
Ok, dan maar roeien met de spanen die ik heb! dus de rest laten leveren en meteen het geld dat ik terug moest krijgen terug geëisd...
Ik kreeg mijn levering: bijna niets was juist! Alleen onze badge 'het vrijgezellenteam' was correct... De rest was verkeerd of leek helemaal niet op de foto van op de site!
Vandaag, 3 maanden later na de bestelling, heb ik na héél wat boze mails en gezaag uiteindelijk mijn geld gekregen en ze durfden dan nog eens grof zeggen 'ja, uw geld is teruggestort, en dit duurt zowiezo langer van nederland naar belgie!!!'
Ja madam... maar geen 3 maand...
Dus: bestel hier niets! Het is niet wat je wil en ook helemaal géén service!!!!!
Beter voorkomen dan genezen :)

groetjes

Ulrike

Ulrike
28-4-2012
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 2027


Jontje
20-7-2012
 Meld misbruik4-9-2012 11:03:12

Hey,

Ik kan dit alleen maar bevestigen.
Ik had er een aantal dingen besteld voor onze trouw en de slippers voor op huwelijksreis.
Dit alles 4weken voor de trouw besteld, ik kreeg wel onmiddellijk een bevestiging.

Maar tot op heden nooit iets ontvangen. Ook heel veel boze mails gedaan en telefoons en vorige week ook mail gekregen dat het normaal teruggestort zou worden.
Maar er staat nog niks op de rekening!

Ik raad deze winkel ook helemaal niet aan!



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik4-9-2012 11:08:51

Ik heb dan wel weer "geluk"? gehad. Vandaag zijn de door mij bestelde opstrijkbare strass-steentjes aangekomen (anderhalve week na betaling van de bestelling).



angelique
12-12-2012
 Meld misbruik4-9-2012 11:41:47

hey

ook ik heb hier geen goede ervaring meer wij hadden van die badges besteld met onze naam en datum op voor onze daggasten ... we moesten dit doorgeven via mail.. nooit bevestiging gekregen of ze deze goed ontvangen hadden en wij hebben dus idd de verkeerde bages gekregen ..... geld ook nog niet terug op de rekinging maar zij wel al de verkeerde badges ben eens benieuwd want mijn vader eist het geld terug ... ze hebben hun kans gehad om onze de juiste te leveren



Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik4-9-2012 12:16:47

Ook hier probleempjes gehad die uiteindelijk wel opgelost zijn. Ik had mijn betaling gedaan, maar ik hoorde niets of kreeg geen bevestiging per mail. Dus ik stuur een mail, maar geen antwoord! Daarna stuurde ik een twee boze mail en kreeg ik na een week het antwoord dat ze op vakantie waren en onmiddelijk mijn bestelling gingen gereedmaken. Na een week had ik mijn spulletjes thuis, alles klopte wel. Het heeft in totaal wel een paar weken geduurd... Ik heb wel wat meer klachten over die site gehoord, niet echt positief voor sommige... Bij mij was het dus kantje boordje!



Raïssa
28-12-2012
 Meld misbruik4-9-2012 13:40:48

Goed dat ik het weet, Ulrike. Was aan het twijfelen (na jous verhaal Alessia) of ik het wel zou riskeren daar iets te kopen. Ga het toch toch maar niet doen dan.



Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik4-9-2012 14:13:55

Bedankt voor de waarschuwing
Toch jammer dat er zo'n cowboys bestaan he...



nancy
14-9-2012
 Meld misbruik4-9-2012 15:25:59

Hier hetzelfde verhaal!! Bestelling geplaatst op 27 juli en na 5 mails en 2 telefoontjes vandaag eindelijk mijn bestelling gekregen! Gelukkig is mijn trouw pas binnen 1,5 week!!
En bij Globos had ik ook iets besteld en dat had de koerier gewoon in de gietende regen gezet! En zij willen pas terug betalen nadat ik eerst alles terug gestuurd heb. Nadat ik zei dat ik geen terugbetaling wou maar nieuwe artikelen zeiden ze dat ze niet meer opstuurde om herhaling te voorkomen!!!!!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...