Terug naar overzicht
hey,Lijkt me tof, der is ook nog de 'kuskesdans'!Maar de bananendans ken ik ni.veel plezierVeerle23/09/06
ik wil geen afbreuk doen aan je idee maar eigenlijk is het hedendaags niet meer de mode om een bananen- en stoelendans te doen. Als dj die al bijna 20 jaar bezig is heb ik dit zien evolueren. Het enige wat ik (eventueel) nog doe is een polonaise met kuskensdans, een squaredance, de sirtaki, de 'marie-louise'. Maar dan kort, dus geen uur aan een stuk.Bij de bananendans en stoelendans e.d. moet je het 'dansfeest' even stilleggen om wat uitleg te geven en voorwerpen klaar te zetten en 'kandidaten' te vinden. Dat breekt de sfeer. Dit is mijn mening en ervaring. Als jullie dat echt willen, dan bespreek je dit best op voorhand met je dj.GroetjesKris
hey,Dit heb ik ook nog gezien op en huwelijksfeest.De bruid of bruidegom moet geblinddoekt zijn.Zodat ze er een persoon voor jou zetten,jij of uw man dan,moeten de persoon voor jou even aanraken en dan moeten jij of uw man raden wie het is.Je kan der altijd nog een prijsje aan vast hangen.het mogen ook andere mensen zijn hoor.Mischien om ter vlugst.Ik hoop dat je er iets mee bent.Alvast veel speelgenot.Groeten van Skally
hey Kris,Ik huw ook en vind het nog een tof idee.Je ziet dat dan ook niet alle dagen en mensen maken zo ook hun leute,dan alleen maar heel de avond te staan dansen.Zoals de Marie louise en kabouter plop vind ik ook al wat ouderwets.Nu iedereen zijn eigen gedacht hoor.Ik persoonlijks heb er niets op tegen,want zou er zelf ook nog op dansen.Zoals je zegt moeten ze het wel verwittgen aan de dj