Nu Online
Momenteel zijn er 183 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tips van getrouwde vrouwen voor aanstaande bruidjes

  3-9-2012 16:40:32
Beste allemaal,
Mijn huwelijk is nu gepaseerd en er zijn toch een aantal zaken die ik zou aanraden of anders zou doen. Misschien handig als we er een soort tipboek van maken :-) hier volgen die van mij:

- kies nooit voor rode soep. Het wordt een nachtmerrie! Oké elke soep maakt vlekken maar als hij rood is garandeer ik je een hoge hartslag tijdens t eten (ik zou dat echt nooit meer kiezen! nu ik ben erin geslaagd om niet te morsen).

- Let goed op met het opstaan uit de auto: bij een cabrio zit je soms nogal ver zeker met een trouwjurk als je dan moet rechtstaan moet je dus opletten dat je niet met je mond aan je jurk raakt (lipstick!) heb ik wel gedaan gelukkig bedroeg de vlek maar een mm of twee en zag je hem dus niet echt.

- bel de bloemist, het hotel,... alles nog eens op enkele dagen op voorhand. Je kan niet te vaak bellen en zo ben je ook gerust. Ik had iedereen opnieuw gebeld behalve de bloemist. Resultaat: verkeerde kleur van bloemen. Nu wat we dan hadden was ook mooi maar t was niet wat we hadden gekozen.

- zorg er voor dat je veiligheidsspelden bij hebt. Ik had er vier mee en ze waren uiteindelijk allemaal in gebruik (vooral aan t bruidsmeisje om de rok wat meer op te houden): echt handig die dingen.

- zorg echt voor een extra paar schoenen. Ik was zo blij dat ik mijn sandalen kon aandoen mijn voeten waren echt zeer pijnlijk en ik had blaren. Ik had nochtans goede schoenen (elsa coloured shoes) en ik had ze vooraf ingelopen maar t is een lange dag!

-^als je een jurk moet kiezen: een licht exemplaar is erg handig. Mijn jurk was van lichte stoffen (wel vijf rokken) maar t woog niet veel. Ik had veel comfort zodus, kon makkelijk dansen (ook al was de jurk tot op de grond) en ook het toilet was geen probleem. Een kennis had een redelijk zware jurk en zij heeft echt afgezien daarmee.

- bruidsmagazines zijn zeer leerrijk ik heb er een hele hoop gelezen vooraf en heb daar echt veel aan gehad.

Sanne
11-8-2012
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 2213


Eline
20-7-2013
 Meld misbruik3-9-2012 16:48:30

Dankjewel voor de tips!
Ik hou ze zeker in mijn achterhoofd



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik3-9-2012 17:23:44

dank uuuuuuu



Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik3-9-2012 18:09:29

super handig!!! Merciekes (nu zien dat ik ze onthoud )



Lies
29-6-2013
 Meld misbruik3-9-2012 20:34:53

Bedankt voor de tips! Inderdaad heel handig !
Laat ze maar verder komen !



mieke
13-7-2013
 Meld misbruik3-9-2012 21:41:30

dank u wel handige tips!



Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik4-9-2012 8:23:54

Ooh dat is echt een tof idee van je! En het zijn al super handige tips!! Als er nog reeds getrouwde bruidjes zijn met tips.... laat maar komen



Tamara
7-9-2013
 Meld misbruik4-9-2012 9:00:23

Idd, bedankt voor de tips. Ze lijken me heel handig!



Ann
18-8-2012
 Meld misbruik4-9-2012 9:40:14

Een belangrijke tip =>

Geniet bewust van je trouwdag. Hij gaat zo snel voorbij! Zorg dat alles goed geregeld is op voorhand. Panikeer niet op de dag zelf en laat alles zijn gangetje gaan, ook al gaat er iets fout. Het is echt een prachtige dag. Ik zou hem zo graag nog een keer meemaken, want alles ging veel te snel. Nu is het wachten op de foto's en filmpje. Veel succes nog bij het plannen!



ilse
24-8-2013
 Meld misbruik4-9-2012 17:00:47

nice!!!



Sanne
11-8-2012
 Meld misbruik5-9-2012 15:06:19

Nog eentje waar ik aan moest denken: als je geen al te goede danser bent en je hebt geen bepaald liedje dat de openingsdans moet worden: let dan zeker ook op de lengte ervan want wij wisten na twee minuten en half echt niet meer wat we moesten doen dus we hebben daar nog maar wat staan draaien. het was op zich wel tof en ons moment maar op den duur begin je je zo af te vragen 'wanneer is dat nu gedaan?' 'zijn de mensne zich niet aan vervelen'. Ik denk dat ik hetzelfde nummer terug zou kiezen maar dat we daar dan ook al de ouders op zouden halen. We waren helemaal op t einde echt niet meer zeker van wat we deden en dan is de fun eraf hoor.



Sara
15-6-2013
 Meld misbruik5-11-2012 12:39:14

Bedankt voor de tips Sanne!

Ik heb ook net op het forum gelezen dat jullie ook een huwelijk hadden met als thema "London". Zou je het eventueel zien zitten om eens jullie uitnodigingen door te sturen naar mij? (sara_hoste@hotmail.com)

Alvast bedankt!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...