Nu Online
Momenteel zijn er 199 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Getrouwd :)

  2-9-2012 21:43:31
Hey allemaal,
ik heb nooit veel verteld op het forum maar vooral veel meegelezen, maar ik wil toch mijn verslagje met iedereen delen!

Smorgens enorm nerveus opgestaan om 8 uur. Ventje nog even laten liggen en al ontbijt gemaakt. Ondertussen was mijn getuigen ook doodzenuwachtig gearriveerd. Voor haar was het een erg rare dag (zie vorige post) omdat haar oma ook begraven werd. Om iets na 9 kwam de kapster toe, doe eerst de getuigen, dan mijn moeder en dan mijzelf gedaan heeft. Ondertussen liep hubbie heel zenuwachtig rond, hij slaagde er blijkbaar niet in zijn das te knopen :)

Hij is dan bruidsboeketje gaan ophalen en naar het hotel gereden waar de rest van de familie stond te wachten om samen met de bus naar ons thuis te komen. Het moment waarop ik van de trap af kwam was een beetje raar eigenlijk. Ik wist niet wanneer ik precies moest vertrekken, en hubbie bleek ook zonnenbril op te hebben (jaja, een prachtige dag :) ) maar ik heb zijn ogen wel gemist. (hij heeft wel direct zijn zonnenbril afgezet en amai zijn ogen blonken nogal, ik zag gewoon dat ik voor hem op dat moment de moosite vrouw ooit was :).

We hebben hier een sandwish gegeten en wat familiefoto's genomen in de tuin (dank u weergoden!!) en zijn dan met de bus naar het stadhuis gegaan een uurtje later. Om 13:30 was de dienst. We hadden in de gemeente melle een uurtje gekregen en omdat we geen mis of alternatieve viering wilden, hebben we er werk van gemaakt en het was af. Eerst is de hele familie naar boven gegaan en gaan zitten en toen is de violiste beginnen spelen. Prachtige, romantische muziek, echt perfect, over de rode loper . Toen heb ik het echt heel moeilijk gehad. Het was af. Na speeches van mijn broer en de getuige van mijn hubbie en de schepen hebben we persoonlijke geloften uitgewisseld en de ringen. (achteraf zeiden ze dat er toch veel traantjes zijn gevallen ... ) en na nog een speech en nog wat echt prachtig violen werk hebben we nog een kleien receptie gekregne. Buiten nog ballonnetjes opgelaten en de fotoshoot gaan doen in Den Blakken en het stukje stuifduinen. Schitterende locatie met mooi weer!!

Dan naar de feestzaal en ik moet zeggen, ook daar was alles super ! Eigenlijk is er die d ag bijna niets tegengevallen, maar ook echt bijna niets! Sommige mensen waren vroeg weg, maar iedereen die belangrijk was voor ons heeft super gedanst, onze dansvloer was zelfs op sommige momenten te klein!! Mijn hubbie die tegen openingsdans aanzag, heeft het geweldig gedaan.

Snachts met taxi's terug naar het hotel en nog een kleine tip: ik kan het iedereen aanraden om af te stappen van het saaie bruidsondergoed en echt te zoeken naar iets om je hubbie mee te verrassen. Hoe moe je ook bent, de blik in zijn ogen vergeet je nooit meer!

ik wil heel veel bedankingen doen, waar te beginnen:

- de fotografen : Kadrage (kadrage.be): 2 geweldig sympathieke gasten, die heel de familie op hun gemak stellen, zelfs wij die echt niet op ons gemak zijn voor foto's
- Pierre yves voor de jurk te klein in te leggen waardoor ik op een crashdieet ging en er echt wel killing uitzag ;) (grapje)
- FDO voor de mooie ringen (*glunder*)
- Elke van looks of Versailles voor haar en make up die een hele dag is gebleven en voor de rust die ze smorgens uitstraalt!
- de gemeente melle om ons de tijd te geven er iets persoonlijks van te maken
- hotel lepelbed, mega goeie zorgen voor de grootouders van eind de 80
- bus4you voor een mooie, stipte en zeker niet te dure bus!
- cube in gent en wellens in herentals voor de kledij van hubbie
- V-tax voor ons veilig (én snel) thuis te brengen
- en vooral de Zevensterre: ongelooflijk lekker, veel keuze, super persoonlijke aanpak, meer dan genoeg, alles er op en eraan. Er is niets aan de feestzaal waaraan ik me ook maar een seconde geërgerd heb. Geen stijve bedoening maar gewoon echt perfect!
- dj fiasco om er voor te zorgen dat de dansvloer geen ogenblik is leeggeweest en vooral om perfect in te spelen op de muziek
- de weergoden :)
- ik hoop dat ik niets vergeet

en aan alle andere 1 septemberbruidjes: PROFICIAT
en aan alle andere toekomstige bruidjes: geniet van elk moment en maak je nergens druk om. zelfs wat je niet georganiseerd hebt, komt op een of andere manier gewoon in orde :)
en aan iederene: bedankt voor alle steun en tips!

Nu op naar Bali!

clara
1-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1686


kathleen
24-5-2013
 Meld misbruik2-9-2012 22:14:43

Tof!proficiat jullie,en....geniet van het getrouwde leven:)



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik2-9-2012 22:53:32

Leuk verslag! Dikke proficiat en geniet nog maar lang na! :)



Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik3-9-2012 8:31:35

Proficiat!!
Geniet ervan en veel plezier in Bali!



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik3-9-2012 8:43:59

Leuk verslagje!
Dikke proficiat en geniet van de honeymoon!



cindy
1-9-2012
 Meld misbruik3-9-2012 9:25:24

dikke proficiat
we hadden echt wel geluk met het weer



Marijke
20-7-2013
 Meld misbruik3-9-2012 13:03:22

Proficiat. Geniet ervan



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik3-9-2012 18:42:52

Proficiat - ik kijk uit naar de foto's!
Geniet van de honeymoon hé


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info