Nu Online
Momenteel zijn er 178 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

super vrijgezellen

  2-9-2012 13:49:35
Heb net een super vrijgezellendagje achter de rug
ben helemaal uit de lucht gevallen want wist echt van niks !!
nrm ging ik met mijn getuige to be iets leuks doen wat ook een verassing zou zijn (maar dan voor mn verjaardag)
maar toen we zouden vertrekken in de wagen zei ze me "wacht even ik moet je eventjes blinddoeken.."
hmmm was zo raar..
toen we op de plaats waren deed ze men blinddoek af en iedereen die nauw aan men hart ligt was aanwezig
was echt een super verassing..
het was D day..
na wat tetteren gingen we de stad in (mechelen toen was het net maanrock)
namelijk was is dan ook leuk versierd..
met een engelen hoedje en een bloemenkrans + vol opgespelde condooms en snoep moest ik de dag doorbrengen.
in de stad zelf moest ik alle opgespelde zaken gaan verkopen..
het was echt een leuke ervaring .. na de stad zijn we doorgetrokken naar bru park in brussel daar zijn we lekkere coctails gaan drinken .. gratis :D
in de coctail bar deden we een quiz.. "wie mij het beste zou kennen.."
na de quizz zijn we een ritje gaan maken op de paardemolen hihi lekker gek gedaan..
tegen de avond wouden we gaan eten waar een travesiete show zou bevinden maar dat is spijtig genoeg niet doorgegaan.
dus zijn we terug naar mechelen gereden en italiaans gaan eten. zeer lekker
en weer een stapel leuke verassingen .. zoals mijn ijsje bv..
het mannelijke geslacht in ijs vorm ...

al bij al heb ik me rot geamuzeerd

Maaike
21-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 0 | Gelezen: 1017

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...