Nu Online
Momenteel zijn er 79 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feestzaal of traiteur??

  18-9-2006 18:42:30
Hallo,wij trouwen in oktober 2007.
Nu weten we niet goed wat we moeten doen ofwel een feestzaal en dan hadden we gedacht aan Eikelhof in Tessenderlo ofwel een toffe feestzaal met traiteur. Kan iemand ons hier raad in geven. Ook wat de prijs betreft van beide formules?
Alvast bedankt!
Groetjes,
Ellen

ellen
8-10-2007
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1195


Kelly
14-7-2007
 Meld misbruik18-9-2006 19:22:32

Hey,

Wij trouwen in juli volgend jaar en hebben ook voor beide formules prijs gevraagd. Eigenlijk maakt het op zich niet zo veel verschil.
Wij hebben een zaal gekozen met een all-in formule (apperitief, eten, drinken, bediening, decoratie, tafellinnen, bestek, borden, glazen, ...). Wij moeten voor de zaal nergens aan denken. We komen toe, feesten en zijn terug weg. Dat vonden wij geweldig.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen.

Groetjes



Vicky
7-9-2007
 Meld misbruik18-9-2006 22:19:04

Hey,

Bij een feestzaal met all in formule moet je je inderdaad nergens iets van aantrekken. Deze mensen organiseren elk weekend huwelijken, dus je mag dan wel gerust zijn dat ze ook niets vergeten. Alles wat men nodig heeft is ter plaatse: bar, warmhoudtoestellen, tafellakens, kaarsen,... terwijl een traiteur die op verplaatsing komt toch nog altijd een aantal spullen zelf moet meebrengen. Ook mag je de kostprijs van het personeel niet vergeten. Wanneer je een feestzaal all in huurt is het personeel hierbij inbegrepen, terwijl je bij een traiteur meestal meer betaalt voor het uurloon van de obers en derlijke. Dat hebben ze ons toch verteld in ieder geval. Kan zijn dat ik het mis heb. Wij hebben geopteerd voor een feestzaal met alles inbegrepen, zodat we ons van alles niet te veel hoeven aan te trekken.


Groeten,

Vicky 797



Jasmijn
3-6-2006
 Meld misbruik19-9-2006 9:02:04

Hallo,

Als je een goedkope zaal hebt is een traiteur echt wel veel goedkoper hoor! Wij hebben een parochiezaal gehuurd en een traiteur het eten laten verzorgen en in het totaal hebben we iets van een 30 euro per persoon betaald all in dus ook dessert en drank enz. (feest heeft geduurd tot 5u30) En onze gasten (en wijzelf ook) waren meer dan tevreden! We hebben heel veel complimenten gekregen. (www.slagerij-pieter.be )
Maar het nadeel is wel dat wij alles zelf hebben moeten doen (zaalversiering, tafels dekken, tafellinnen, ...) en dat is wel heeeeel veel werk en stress. Wij hebben de dag voor de trouw nog tot 21u30 de zaal aan het klaarzetten geweest, wat bij een all in zaal dus niet het geval is he.

Hopelijk ben je hier wat mee.

Veel succes nog met je voorbereidingen.

groetjes,

Jasmijn (03/06/06)



freddy

 Meld misbruik26-9-2006 11:21:49

Hi Ellen,

Ik maak huwelijksvideoreportages.
Zo zie ik en hoor veel op dergelijke huwelijksdag.
Heb er geen % op hoor maar kontakteer zeker eens :
Traiteur Saelen te Balen 014/811729 of als je het goed en goedkoop wenst
Traiteur Toon 0476396808

groeten
Freddy


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...