Nu Online
Momenteel zijn er 39 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gelujkkig Getrouwd!

  31-8-2012 10:40:48
Hallo medebruidjes,

Vandaag zijn wij precies een week getrouwd en het is gewoon fantastisch. Ik ben nog nooit zo gelukkig geweest in mijn hele leven.

De donderdag voor de trouw hebben wij onze laatste voorbereidingen getroffen. Tegen acht uur 's avonds was alles ter plaatse. (in de kerk en in de feestzaal) en was alles dus uit onze handen. Ik heb mijn ventje naar zijn ouders gebracht. Ik ben in ons huisje blijven slapen omdat ik er nog voor wilde zorgen dat ons huisje piekfijn in orde was voor de grote dag. Om 12u 's nachts ben ik dan in bad gekropen en om 1 u lag ik mooi in mijn bedje met een grote smile op mijn gezicht.

De volgende dag ben ik iets voor 6u opgestaan, om 7 u naar de kapper getrokken en om 8u was ik bij mijn ouders om nog eens samen te ontbijten en dan me klaar te maken.

Het is een onvergetelijke dag en niet alles loopt perfect. Er is altijd wel iets waarvan je dacht hmmm in mijn gedachten zag ik het toch anders maar iedere minuut is onvergetelijk. En uiteindelijk als er iets misloopt zal niemand het merken.

Ik had een klein beetje pech met mijn kleedje. Mijn drapages waren min of meer los gekomen zodat mijn kleed langs voren te lang werd. Tijdens de mis moest ik dus wel mijn kleed opheffen om te kunnen stappen maar niemand die daarvan iets merkte.Mijn schoonmoeder heeft dan met veiligheidsspelden de drapages terug wat vastgemaakt.

Ik heb samen met mijn ventje een onvergetelijke dag gehad en heel de week al ben ik in mijn hoofd alles aan het herhalen van die laatste week voorbereiding. Van toen af heb ik van ieder moment genoten ook al was het soms eens stress, een late avond of eens paniek. Ik ben de grootste zenuwpees die er rond loopt en op de dag van ons huwelijk ben ik nog nooit zo kalm geweest. De smile van vorige donderdag staat er nog steeds. De eerste dagen na het huwelijk val je min of meer in een gat omdat alles voorbij is. Er zijn geen voorbereidingen meer, er is geen stress meer. Er is alleen dat gelukkige gevoel vanbinnen van die prachtige dag die zo snel voorbij is. Het is waar wat ze zeggen: je trouwdag vliegt voorbij maar je geniet van iedere minuut. Ik ben nog nooit zo gelukkig geweest in heel mijn leven en ik mis mijn trouwdag. Dus bruidjes en bruidegommen: Geniet van iedere minuut want het is fantastisch.

Groetjes en aan iedereen die nog moet trouwen binnenkort een dikke proficiat!

Désiré
24-8-2012
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1321


Elisabeth
29-9-2012
 Meld misbruik31-8-2012 11:31:25

Mooi verslagje :-) Van harte gefeliciteerd en veel huwelijksgeluk toewenst!



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik31-8-2012 12:18:08

Is een tip die ik de laatste dagen het meeste heb gehoord: genieten :-)!
Ik probeer het nu ook al te doen zene bij die laatste voorbereidingen, ondanks de stress...maar ik ga je tip toch zeker ook meenemen :-)!

Leuk verslagje trouwens! Dikke proficiat en veel geluk in de toekomst!!

groetjes

Sandra


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info