Nu Online
Momenteel zijn er 174 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wie zen dagje????

  29-8-2012 17:56:24
Pfff, wat kunnen sommige mensen toch moeilijk doen!!
Net bij kapster geweest (iemand die sinds kort bij de familie hoort) voor het kapsel van mijn kindjes.
Eerst proefkapsel laten doen en dan moesten we nog een uur afspreken voor de grote dag. Maar wat krijg je dan als antwoord: Ja maar je moet wel zien dat je voor x (vrouw van de broer van mijn aanstaande) komt want haar kapsel mag nog niemand zien!! Ja hé, wie zijn dagje is het hier eigenlijk. De bomma die zaagt dat niemand haar kledij mag zien (ik dus ook niet), het nieuwe familielid waarvan ook niemand niks mag zien en nu dit!! Ik moet mij toch niet in 120 bochten wringen zodat ik haar niet zie hé!! Pfff, heb dan maar geantwoord dat ze efkes in living moet gaan staan zodat ik haar niet kan zien! Mijn kapsel gaat trouwens iedereen zien. Mijn vorige kapsel was niet zo goed meegevallen en heb nu via via iemand anders en volgende week voor mijn vrijgezellen 's morgens proefkapsel. Dus dan kan iedereen dat al zien. Ook mijn ventje. (ja dat is niet zo tof maar uiteindelijk is het mijn haar maar hé) Ik doe daar toch ook niet ambetant over hé!! Mensen kunnen het soms toch ingewikkeld maken hoor. Dat je niet aan iedereen je trouwjurk showt tot daar aan toe maar.....de rest moet daar nu toch zo moeijlijk niet over doen. Niet???

karen
15-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1093


Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik29-8-2012 19:16:04

Jeetje wat een 'zeikers' allemaal... Sorry dat ik 't zo verwoord hoor...

Maar ik vind dat je groot gelijk hebt! Het is jouw dagje, en JIJ moet je toch niet aanpassen aan anderen zeker op jullie dag!? Pff...

En trouwens, bij mij had mijn ventje mijn kapsel ook al gezien hoor (weliswaar nog in een andere kleur), maar ik vond dat ook niet zo erg.. Mijn schoenen had hij ook al gezien...
Mijn kleed was eigenlijk het enige wat ik verborgen wou houden, de rest vind ik maar bijzaak :)



debora
18-7-2014
 Meld misbruik29-8-2012 19:35:13

ooo amai, das nog schoner!!!

hoe erg is da allemaal wel nie...

In mijn ogen gewoon jaloerse mensen!





Jolien
22-9-2012
 Meld misbruik29-8-2012 19:39:37

Dat verborgen houden ken ik! De kleren van mijn schoonmama en zus mag ik ook niet weten, maar zij hebben mijn kleed wel gezien. Wie is de bruid hè? :/



Fairytale
8-6-2013
 Meld misbruik29-8-2012 19:41:04

Brr... ik krijg er de kriebels van... mensen die anderen mensen het moeilijk maken, degoutant.




Silke
4-5-2013
 Meld misbruik29-8-2012 20:14:39

Dat je het kleed van de bruid nog niet mag zien.. is heel normaal. Maar jij mag toch weten hoe de rest er van je familie zal uitzien? Wat is daar nu zo geheim aan? Mensen kunnen toch soms onzin vertellen ze!! en amai @ Jolien. Zij wel jouw kleed en jij hun kledij niet mogen zien.. Slaagt op niks!!

Pff ik krijg er ook de kriebels van. ;)




Serena
25-5-2019
 Meld misbruik29-8-2012 21:56:41

troost u bij mij ging het er ook zo aan toe, mocht het niet weten van de schoonmama, haar vriendin en de schoonzus. moest dan wel de teennagels lakken van de schoonmama, wel moeilijk als je de kleur van het kleed niet mag weten! uiteindelijk dan toch gezegd maar mocht het tegen niemand zeggen! en omdat ze zo deden heb ik hun op de dag van de trouw geen enkel compliment gegeven over hun kleding! nah! niets van aantrekken, jij bent de bruid en jij zal stralen! de rest is bijzaak!!!



Raïssa
28-12-2012
 Meld misbruik30-8-2012 9:35:57

Amai! Melissa "nailt" het daar volledig: wat 'n zeikers...
Het is jouw dag en als er zich dus iemand nièt in bochten moet wringen ben jij het wel,he.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...