Nu Online
Momenteel zijn er 147 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

mooi en redelijke prijs kledij bruidsmeisjes

  18-9-2006 9:37:39
Hallo allemaal,

Ik heb 3 bruidsmeisjes. Een tweeling van 7 en de jongste van 2. Ik ben van plan mijn trouwjurk te kopen in La Sposa in Roeselare, ze hebben daar kledij voor jonge kindjes , maar dat is allemaal zo duur (200 € voor 1 kleedje..)
Weten jullie soms een locatie in West-Vlaanderen waar je mooie kleertjes kan vinden aan een toch nog redelijke prijs? Mag eventueel ook in Oost-Vlaanderen zijn.

Bedankt meisjes.

Marisa
7-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 531


fien
22-6-2007
 Meld misbruik18-9-2006 14:51:55

hallo,
wij gaan de kledij voor de bruidskindjes(5 meisjes en 4 jongens) gaan halen in de c en a rond de periode van de communies. Daar hebben ze ook hele mooie kledij en schappelijk van prijs.Ze kunnen het dan ook nog door dragen achterna!Want wij hebben ook gn zin om veel geld uit te geven voor iets dat ze maar 1x gaan dragen!
fien.
22/06/2007


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...