Nu Online
Momenteel zijn er 209 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nieuwe collectie

17-9-2006 22:34:09
Hoi bruidjes,

Weten jullie wanneer de nieuwe collectie 2007 uit is? Sommige winkels beweren dat ze de collectie al hebben, andere winkels beweren dat de collectie pas in oktober/november uitkomt. De modeshows vinden toch ook pas plaats in oktober/november.

Weten jullie trouwens wat het nieuwe van collectie 2007 is?
In de winkel vandaag vertelden ze me dat het meer romantische brede jurken zijn met meer versiering op (in de winkel waar ik ben gaan passen hadden ze vooral deze soort jurken). Nu is mijn vraag of dit echt de nieuwe trend is of louter een verkoopstrucje?

Groetjes,

Sadia

sadia
7-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 340

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik18-9-2006 8:17:41

Hey,

De nieuwe collectie is stilaan aan het binnen komen. Sommige merken zijn daar sneller in dan andere denk ik. Zo had ik bvb. al een jurk van de nieuwe collectie in juni.
Maar er zijn winkels waar de nieuwe collectie pas volledig binnen is in december.
Wat de nieuwe trends zijn weet ik ook nog niet. Misschien eens naar een andere winkel gaan en zien of ze daar hetzelfde zeggen.
Ikzelf ga me niet echt druk maken over trends. Uiteindelijk weten enkel andere bruidjes wat die trends zijn. Ik heb gewoon een kleed gekozen dat mij een wauw-gevoel bezorgde (en toevallig bleek dat al van de nieuwe collectie te zijn), maar uiteindelijk weet toch niemand van de genodigden uit welke collectie het komt hoor. Je moet gewoon het kleed kiezen waar je je goed bij voelt.

Groetjes, Sissi

Evelien
8-9-2007
 Meld misbruik18-9-2006 8:55:43

Hey Sadia,

ik vind ook dat ge een kleedje moet kiezen waarbij jij je goed voelt! En wat jij mooi vindt. Als dat nu de mode is of niet...
Wanneer huw jij Sadia? Ik pas in september maar vraag me af wanneer ik es moet gaan kijken voor een trouwkleed

Patricia
17-2-2007
 Meld misbruik18-9-2006 11:43:21

Hoi,
Ik heb vorige maand mijn kleed gekocht. De nieuwe collectie sijpelde hier en daar al binnen maar de volledige collectie is er normaal volledig tegen november - december hebben ze me verteld.
In een winkel waar ik was zeiden ze me ook dat volgend jaar vooral de romantische, brede jurken mode zouden zijn. Dus ik denk niet dat het een verkoopstruk is.
Groetjes

Valerie
25-8-2007
 Meld misbruik18-9-2006 12:23:22

Hoi,
Ik heb gemaild naar linea raffaelli en de nieuwe collectie zou binnenkomen eind oktober.
Succes met de zoektocht. Ik huw in augustus 2007 en ga in november toch al eens kijken denk ik.
Groetjes

Rebecca
11-8-2007
 Meld misbruik18-9-2006 16:10:57

Hoi Sadia

Ik ben afgelopen zaterdag naar een winkel geweest. Het was daar opendeurdag. Ik wilde gewoon eens een kijkje gaan nemen, omdat ik pas in augustus trouw en het nog te vroeg vond.
De nieuwe collectie was daar binnen sinds vrijdag. Ik ben toevallig op mijn droomjurk gebotst en heb deze dan ook gekocht. Wat de trends zijn, weet ik niet precies.
Ze vertelden mij wel dat eens een jurk weg is, ze niet meer besteld wordt. Daarom heb ik ook niet getwijfeld en ze direct gekocht.

Groetjes
Rebecca
11.08.07

Peggy
23-6-2007
 Meld misbruik20-9-2006 8:17:46

Hey,
Ik heb me laten vertellen dat de echte NIEUWE collectie voor in 2007 pas in december -januari binnenkomt. Al wat vroeger is is voor het najaar-winter. Ik heb dit gehoord van de winkel waar ik mijn kleed op maat ga laten maken. Ze zei dat als ik de neiwue collectie wou, pas in januari moest gaan kijken in de winkels wat ik mooi vond en dat dan doorgeven. En ik denk niet dat het een verkoopstruc is, want ik moest voor november vastleggen of ik met hen ging samenwerken, het doorgeven ven het model dat ik wil kan veel later.

Peggy
htp://www.pieterenpeggy.bruiloftsite.nl

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...