Nu Online
Momenteel zijn er 145 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis Kenia

  17-9-2006 18:49:12
Hoi bruidjes, wij zouden graag naar Kenia op huwelijksreis gaan. Liefst een combinatie van safari en strandverblijf. Is er iemand die hiermee ervaring heeft en welke touroperator raden jullie aan? Ik heb al prijzen gezien rond de 4000 euro per persoon, maar dat is mij toch wat veel. Bestaan er ook minder dure reizen naar Kenia of moeten we een andere bestemming kiezen?

Sylvia
30-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 771


annemie
4-8-2007
 Meld misbruik17-9-2006 21:16:32

hey
wij gaan ook op safari, bij Neckermann vallen de prijzen redelijk mee (vanaf 2000 euro pp).
We hebben nog niet gekozen, we willen naar Zanzibar maar niet in een resort dus misschien stellen we de hele reis zelf samen.



Tamara
13-11-2010
 Meld misbruik18-9-2006 10:01:12

www.koningaap.be



Caroline
7-7-2007
 Meld misbruik18-9-2006 10:19:44

Hallo Sylvia & Annemie,

Wij zijn vorig jaar naar Tanzania op vakantie geweest (beklimming kilimanjaro, safari en Zanzibar) en hebben alles via anders reizen geboekt. Dit is een organisatie die zich bezighoudt met groepsreizen, maar waar ze de daarvoor opgebouwde informatie ook gebruiken voor het samenstellen van individuele reizen. Je geeft je wensen door en ze maken een aantal voorstellen van reis op (wij hadden voornamelijk contact met hen daarvoor via mail en telefoon, echt gemakkelijk). Ze regelen echt alles. Wij kozen voor alles een vrij basic comfort, maar je kan ook voor wat meer luxe gaan (wat voor een huwelijksreis wel mag natuurlijk).



Caroline
7-7-2007
 Meld misbruik18-9-2006 10:20:58

A ja, Sylvia, wij gingen naar Tanzania, maar je kan echt reizen in de ganse wereld laten samenstellen daar. Ik denk dat ze ook wel ervaring hebben met reizen in Kenia (wij zijn ook zelf op Nairobi gevlogen).



elke
1-9-2007
 Meld misbruik19-9-2006 20:20:00

niet twijfelen, gewoon doen! we zijn drie jaar geleden naar Kenia geweest en het was prachtig! De safari is niet te beschrijven, je waant je vaak alllen op de wereld...de strandvakantie was adembenemend mooi, witte stranden (uren gewandeld, weliswaar af en toe een Keniaan van je wegslaan :-))
rustig maar zo mooi!
we hebben toen rond de 2500 € per persoon betaald, en het was met sunjets denk ik (geel met rood logo)

als je meer wil weten mag je altijd mailen op elkee1@yahoo.com

grtjes Elke



Katleen
25-8-2006
 Meld misbruik19-9-2006 23:11:14

hallo Sylvia,

wij vertrekken volgende week donderdag op huwelijksreis. Eerst een week safari in Tanzania gevolgd door een week strandvakantie in Kenia. Wij hebben deze reis geboekt via Thomas Cook aan ongeveer 3000 euro per persoon (inclusief een ballonsafari). We tellen de laatste dagen af om te vertrekken.

groetjes,
Katleen (getrouwd sinds 25/08)



David
8-7-2006
 Meld misbruik21-9-2006 17:46:22

Heykes!

Wij zijn nu al een aantal weken thuis van onze huwelijksreis naar Kenia, en moet zeggen het was super. Wij hadden geboekt via Neckermann en betaalden voor 2 weken strandvakantie all-in ongeveer 1.500 EUR per persoon. Wij hebben onze safari ter plaatse geboekt bij een van de lokale organisatoren en dat scheelde een heel stuk hoor! Overigens kreeg je net dezelfde service, want Neckermann boekt de safari's ook daar.
Als je wat meer inlichtingen wil of foto's, mail me maar gerust: davidstalpaert@telenet.be

Groetjes
Wendy
08.07.2006



Heidi
9-9-2006
 Meld misbruik30-9-2006 15:50:03

Dag Sylvia,

Hopelijk lees je dit berichtje nog. Wij zijn net terug van onze huwelijksreis naar Kenia. Wij hebben deze via Pegase geboekt en hebben eerst 7 dagen safari en dan 7 dagen strandvakantie gehad. Het was echt schitterend!
We hebben 4 verschillenden parken gedaan, hebben in unieke lodges geslapen (bvb. vlak aan een olifantendrinkplaats, in luxueuze tenten midden in de bush, ...)en heel veel beesten gezien (veel leeuwen, cheetahs, ...). Een echte aanrader, al is het zeker niet goedkoop. Ik geloof dat wij iets minder dan 7000 euro voor 2 personen betaald hebben. Maar wij vonden dit echt wel de moeite waard. We zijn nog aan het nagenieten.

Als je nog vragen moest hebben mag je me altijd mailen op heidi_vermeulen@hotmail.com

Heidi
09-09-06


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums