Nu Online
Momenteel zijn er 318 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gisteren getrouwd!

  17-9-2006 17:49:01
Hoi iedereen,

Hier een klein verslagje van onze prachtige grote dag.
Zaterdag 16 september was het eindelijk zo ver... Ik was om 5 uur wakker en kon niet meer slapen. Heb gelukkig 's nachts voor de rest redelijk goed geslapen.
Zenuwachtig werd ik pas écht door de personen rondom mij. En op het moment dat de fotograaf de koets hoorde toekomen, vlogen alle emoties er ineens even uit.
Was zo benieuwd naar mijn ventje zijn reactie. En die was: maar schatje, je ziet er nog véél mooier uit dan ik had gedacht!!! SUPER! We vertrokken met 5 zwarte mercedessen en een mooie koets met ons en de bruidskindjes naar het stadhuis. Het was prachtig, stralend weer!!! En IEDEREEN, zowel toeristen als bruggelingen zwaaide, trok foto's en wenste ons proficiat (dat is zeker het voordeel met een koets op zo'n mooie dag). We zullen dus in alle landen van de wereld rondgaan.De plechtigheid in het stadhuis duurde niet zo lang maar was toch intens. Dan terug met de hele stoet naar de kerk. Mijn ventje liet in de mis onverwacht ZIJ van marco borsato voor me spelen = zo lief. En de mis zelf was écht mooi (wel wat zenuwen met de trouwgeloften, maar alles is er goed uitgekomen) En op het einde heeft mijn mama nog een woordje gezegd (vermits we mijn papa écht niet wilden vergeten op die dag). En toen gingen bij iedereen de traantjes de vrije loop.
Bij het buitenkomen van de kerk, mochten onze 3 bruidsengeltjes bellen blazen, hebben we duifjes laten vliegen en bloempjes in ontvangst genomen. Toen gingen we voor een kleine middagreceptie naar de eiermarkt van Brugge, naar het restaurant waar we allebei werken. SUPER! Mijn bazin had het terras versierd, de rest van de eiermarkt zat vol, en we kregen van iedereen applaus. (van de collegas van andere restaurants, van de klanten die overal zaten, écht tof!) Daarna gingen we foto's nemen op de markt (wederom applaus van alle collegas en klanten), in de tuilerieën en in t stad. Tegendat onze fotosessie gedaan was, moesten we naar onze feestzaal vertrekken, want de 1e receptie begon om 16.30u.Tegen die tijd was mijn sleep al behoorlijk zwart, vermits iedereen er blijkbaar een sport van maakte om op mijn sleep te trappen.
Onze kaken deden pijn van het lachen en zoenen, maar de receptie was héél verzorgd en goed. Ook buiten mits het mooie weer. Onze 2e receptie begon om 19u en de recepties zijn in elkaar gevloeid. Dus dat was best wel druk maar ja. Daarna aan tafel en we hebben héél veel positieve reacties gekregen op ALLES. De mis, het vervoer,op onszelf, op onze kleren, op het eten en de drank. We zijn rond 5 u uit de feestzaal buitengerold en waren écht bekaf. Om daarna een tweetal uurtjes te slapen in hotel de Tuilerieën en om 9.30 u een lekker champagneontbijt te nuttigen in onze trouwkleren.
Nu toch nog even bijgeslapen, want omdat het mijn ventje zijn verjaardag is vandaag, gaan we straks lekker eten. Ons huis is een bloemen en geschenkenpaleis, maar dat is voor later.Wij gaan nu genieten van ons getrouwde leven. Het was een prachtige dag, en alles is verlopen, precies zoals gepland. We hebben van iedere minuut genoten.
Maar ik kom wel nog eens piepen hoor in het vervolg, zodat ik andere toekomstige bruidjes met raad en daad kan bijstaan! xxx

soetje
16-9-2006
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 854


Evelien
8-9-2007
 Meld misbruik18-9-2006 9:02:05

Soetje,

een dikke proficiat toegewenst aan u en uw ventje!
Ik ben blij dat je er zo van genoten hebt!



pascale
14-4-2007
 Meld misbruik18-9-2006 10:35:16

hallo,
EEN DIKKE PROFICIAAT!!!
en geniet nu maar van jullie getrouwd zijn.
Ik zie dat jou ventje verjaarde de dag na jullie trouwdag.hoe is dit verlopen om 24 uur?
ik had dat graag geweten want ik en men ventje huwen op 14 april 2007 en men keppe vejaard den 15 april 2007.
ik vind dit gewoon dubbel feest.
en had van jou iets meer geweten of dat daar heel op in is gegaan?
alvast bedankt voor jou reactie.

groetjes van Skally



ellen
8-10-2007
 Meld misbruik18-9-2006 18:37:20

Een dikke proficiat!! Ik ben blij dat je er zo van genoten hebt en ik hoop dat ik volgend jaar ook zo'n gevoel heb.
Geniet ervan...
Groetjes,
Ellen



els
17-8-2011
 Meld misbruik19-9-2006 9:10:17

Proficiat!!
Hallo,
Wij trouwen eind dit jaar ook in Bruggen en zagen zaterdag verschillende koppeltjes lopen.
Misschien zat jij daar ook tussen! Had jij vooral bruidsmeisjes?

Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...