Nu Online
Momenteel zijn er 100 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

HELP Iemand ook problemen met hair comes the bride?

  28-8-2012 9:05:30
Hoi bruidjes,

Ik heb zo'n twee maanden geleden mijn juwelen besteld op een website: hair comes the bride. Mooie oorbellen en bijpassende tiara. Nu kreeg ik vorige week het pakketje aan dus ik teken af voor ontvangst. In het pakketje zaten enkel de oorbellen maar wel een papier waarop stond: levering oorbellen + tiara. Nu vrees ik dat die tiara niet meer zal komen en ik wil hem echt. Heb er 150 euro voor betaald. Ik kan ook niet bewijzen dat die er niet bij zat hé. Ik heb al twee mails gestuurd naar het bedrijf maar natuurlijk geen antwoord!

Wat zouden jullie doen met nog tien dagen op de teller?

Tamara
8-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1148


Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik28-8-2012 9:51:29

Goh, ik zou natuurlijk zien dat je een alternatief hebt voor die dag.
En hen een aangetekend schrijven sturen. Zolang jij het pakketje niet had opengedaan, ging jij er van uit dat die tiara er in zat. Dan mag je nog afgetekend hebben, je kon dit toen op dat moment niet weten.
Heb je ze al telefonisch proberen te bereiken??
Probeer toch je geld terug te krijgen, het gaat hier tenslotte toch al om een mooi bedrag he!

Veel succes allesinds!!



Tamara
8-9-2012
 Meld misbruik29-8-2012 12:43:41

Vandaag heb ik dan uiteindelijk na vier mails antwoord gekregen dat ze de tiara met spoed verzonden hebben en dat die nu max 5 werkdagen onderweg zou zijn. Blijkbaar hadden ze hem even niet in stock. Hadden ze toch kunnen laten weten, niet? Ik was al aan het freaken :) Hopelijk geraakt hij hier op tijd: blijft spannend!

Groetjes,

Tamara



Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik29-8-2012 14:23:14

Oooh ja ik hoop het van harte mee voor u!!! Laat maar weten als je hem hebt :-)



Tamara
8-9-2012
 Meld misbruik30-8-2012 15:13:11

hoi hoi, Na vier mails hebben ze uiteindelijk geantwoord. Ze spraken over een misverstand. De tiara is met spoed onderweg en hopelijk komt hij op tijd aan ! :D


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...