Nu Online
Momenteel zijn er 44 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

snoepzakjes Kerk

  28-8-2012 8:13:31
Nog 17 dagen op de teller en nog een aantal zaken af te werken... Het liefst van al zou ik nog graag iets anders dan die snoepzakjes vinden om af te geven na de Kerk aan alle kindjes. Maar als ik niet snel inspiratie vind, dan zullen het toch snoepzakjes worden. Hoe lang vooraf kan je die eigenlijk al klaar maken?

Katja
15-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1703


karen
15-9-2012
 Meld misbruik28-8-2012 8:22:33

Joehoe nog 17 dagen. Het gaat snel zijn hé!! Als de snoepzakjes goed worden afgesloten denk ik dat je die toch wel een heel tijdje ervoor kan klaarmaken. Heb ooit snoeptaart gemaakt en die heeft toch ook wel een weekje gestaan. Mss dat je ook nog een bellenblaasje kan geven. Als je voor de gewone potjes kiest kan je daar dan een nieuw wikkeltje voor maken met bv een foto van jullie op en jullie namen en trouwdatum. Met een bellenblaas zijn de kinderen meestal al heel blij. Of een kettingkje, armbandje voor de meisjes en de jongens een autootje of zoiets. In de zeeman of hema, dreamland,.... vind je meestal van die dingen en ze zijn dan direct per 10 of meer in verpakking verkrijgbaar. Oh ja of zo'n kartonnen potje kleurpotloodjes met slijper op daar kan je zelf dan ook een wikkeltje rond maken.



angelique
12-12-2012
 Meld misbruik28-8-2012 8:38:53

hallo

ga eens rond kijken in een doopsuiker winkel... alles wat er is voor doopsuiker kan gebruikt worden voor trouwbedankingen .

voor de kids doen wij een doosje met kleurpotloden en een mini kleurboekje ....


suc 6 nog



Vicky
15-9-2012
 Meld misbruik28-8-2012 8:45:15

hey, hey,

hebben jullie ook zoveel stress en het gevoel dat je nog 1001 dingen moet doen??
anders ik wel!! dit weekend zijn we beginnen beseffen: nog 2 weekends ertussen en dan is het al zover!

Ik maak ook snoepzakjes. doorzichtige zakjes, daar komen rode snoepjes in (rood is ons thema). In de AVA vond ik van die leuke gelukspoppetjes, ze bruidjes en bruidegommetjes. aan elk zakje komt dus een gelukspop-bruidspaar te hangen.

Ik wilde daar niet teveel kosten aan doen, want wees eerlijk, kinderen en van die mini-cadeautjes, wat gebeurt daarmee? de snoep wordt opgegeten en de rest vliegt daar ergens.

wij hebben al een hoop bellenblazers om aan de gasten te geven. ik wil niet dat er met rijst gegooid wordt (wij hebben al kindjes, dus het dient tot niets en die rijst zit dan wel overal, ook in je kapsel, mooi voor de foto's is dat niet... Ik heb ook clip-in extensions dus zit ik liever niet teveel aan mijn haar te frunniken om die rijst daar uit te vissen.

Nu gaat het vliegen hoor, de tijd! voor we het goed en wel beseffen zijn we reeds allen getrouwde vrouwen!!



Debbie
25-5-2013
 Meld misbruik28-8-2012 10:47:00

Je kan eventueel ook een zakje afgeven met verschillende kleine speeltjes in (je kan in de wibra enzo van die uitdeelspeelgoedjes vinden)



Shibby
3-8-2012
 Meld misbruik28-8-2012 11:16:54

Wij hebben potloden gekocht in de AVA met bovenop een badeendje. Daarrond onze zakjes die ik gekocht heb in de hema en het snoep in kruidvat.



sonja



inge
15-9-2012
 Meld misbruik28-8-2012 13:29:25

Ik heb een tandenborstel, een grijze met een blauw figuurtje erbovenop, ons themakleur en daaraan heb ik een doorzichtige bal met gekleurde kleine doopsuikertjes in, zien eruit als smarties. Vind het heel geslaagd, al zeg ik het zelf. ik heb er 47, hopelijk genoeg?



sandra
2-11-2012
 Meld misbruik28-8-2012 22:49:16

Op volgende site staan leuke uitdeelspulletjes voor kindjes
http://www.kidsfeestje.be/f_1_traktaties.html
Hoeveel zakjes voorzien jullie er?
Ik heb er 17 , zou niet weten welke kindjes er zouden komen...
Maar als er komen wil ik ze ook iets geven natuurlijk



inge
15-9-2012
 Meld misbruik31-8-2012 12:27:05

Bij ons zullen er redelijk wat kindjes denk ik, ons kindjes gaan beiden naar de kleuterklas en er zullen wat vriendjes komen supporteren vermoed ik en dan vriendinnen en nichten met kindjes.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...