Nu Online
Momenteel zijn er 152 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Help Speech!!!

  27-8-2012 18:50:40
Hey bruidjes en gommetjes

Met nog 10 dagen te gaan (spannend!!!) moet ik dringend een speech beginnen schrijven, aangezien mijn mannetje dit niet ziet zitten....
Daarom heb ik die taak (ook nog) op mij genomen ( grrr).
Ik zou graag tijdens het eten voor de familie een speech doen en savonds tijdens de fuif een kleine speech voor alle andere 250 genodigden....


Maar ik weet niet goed waar te beginnen

Heeft er iemand tips of voorbeelden?
Je mag ze altijd mailen naar evyvandael@hotmail.com


Heel erg bedankt van een zenuwachtige bruid

groetjes evy

Evy
7-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1376


Lynn
9-3-2013
 Meld misbruik27-8-2012 19:23:44

in het magazine "for lovers" editie 2012 (vorige week in de krantenwinkel gekocht) staat een uitgebreid artikel over speeches, missch eens langs de krantenwinkel gaan? :)

Ik denk dat je vooral iedereen moet bedanken en eventueel een leuke anekdote over jullie vertellen. Zeker niet te lang maken, dan wordt het saai :)



Evy
7-9-2012
 Meld misbruik27-8-2012 20:26:02

Oooh bedankt voor de tip Lynn, die ga ik zeker halen

Ja zoiets zal het worden, maar het probleem bij mij is dat mijn ouders gescheiden zijn.Mijn 'stief'mama heeft tot nu toe met alles het meeste geholpen en ze is ook het meeste betrokken met de voorbereiding. Daar ben ik echt super blij om!
Mijn mama kan niet echt helpen omdat ze het wat moeilijk heeft. Maar dat neemt niet weg dat ik haar ook wil bedanken en zeker voor al die jaren in mijn leven.
Maar dan vindt ik het weer oneerlijk tegenover mijn 'stief'moeder die zoveel liefde,tijd en geld steekt in onze trouw.

En ze zijn nu niet echt de beste vriendinnen he

moeilijk he ....





Kristien
1-9-2012
 Meld misbruik27-8-2012 21:01:36

Ik ga ook speechen! Maar ik stond daar wel op om dat te doen, ik hoop dat ik mij dat niet ga beklagen als ik voor die massa sta :p
Ik dacht vooral mijn papa en mijn grootouders te bedanken, we hebben veel meegemaakt de laatste maanden en ons trouwfeest bekijk ik als het feest dat een fijnere periode met minder zorgen voor ons allemaal zal inleiden. Ik hoop dat ik niet te hard ga snikken :-)
Maar ik ga zeker ook de For Lovers kopen!

Whiii nog 4 dagen! Voor jou nog 11!


Groetjes

Kristien



Lynn
9-3-2013
 Meld misbruik27-8-2012 21:20:20

het is wel editie januari 2012( er is nog geen nieuw boekje uit, volgens mij komt dat maar een keer per jaar uit), maar ik vond er toch veel leuke tips in :)



clara
1-9-2012
 Meld misbruik28-8-2012 9:05:53

evy,
mijn vriend zijn ouders zijn ook gescheiden en zijn en mijn mama hebben ongelooflijk veel voor ons gedaan, zijn stiefmoeder heeft weinig gedaan. Maar toch ga ik hen in mijn speech en kado gelijk behandelen, anders zorgt dat toch maar voor problemen. Ik ga achteraf mijn mama, papa, schoonmoeder en stiefpapa die dus wél veel gedaan hebben apart uitnodigen en hen nog een keer echt bedanken!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...