Nu Online
Momenteel zijn er 71 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

De voorbereidingen zijn gestart ...

  27-8-2012 14:08:06
Hoi,

Ik en mijn vriend gaan in de zomer van 2014 trouwen. Een groot budget hebben we niet, maar ik denk dat je ook met weinig een leuk feest kunt geven :)
We hebben gisteren onze koppen eens bij elkaar gestoken en willen het volgende doen.

Receptie eerst bij ons thuis. :) Gewoon zelf hapjes voorzien en drank. (goedkoop)
Trouwfeest in een oude schuur (we hebben er eentje van iemand op het oog, privé) :)
Decoratie zelf namaken. Stoelen en tafels krijgen we gratis van de brouwer als we bij hem drank afnemen. :)
Café on wheels laten komen. Die hebben oude volkswagenbusjes waarvan er één een toogbus en één een snackbarbus is. Als er genoeg budget is, zouden we music on wheels ook laten komen (bandje die op een volkswagen pickup speelt) of anders hebben we een kameraad die een volkswagen samba busje heeft en daarin dj in is. :)

En ja... we zijn nogal oude volkswagenbusjes gezind :D

Bij het trouwfeest houden we een bbq en een dessertentafel.
Een springkasteel voor de kindjes met ook een wei met wigwamtentjes voor als de oogjes toevallen.

Ik zou mensen van de chiro willen inschakelen voor het opdienen (drank bijvullen, achter de bbq staan, kinderen opas... eten is in buffetvorm)

Trouwvervoer hebben we. We hebben zelf een oud volkswagen busje en vrienden van ons gaan ons familie meevoeren.
(als er trouwens iemand nog trouwvervoer zoekt ... ;) )

Bedoeling is dat we het feest ook wat in een jaren 50-60 sfeertje steken.

Iemand nog idëeen of tips waar we zeker op moeten letten?

Is een ceromoniemeester nuttig???

nathalie

Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1152


Ina
4-5-2024
 Meld misbruik27-8-2012 14:45:08

Oh fijn nog een bruidje in 2014 :-))
succes met de voorbereidingen !



ilse
24-8-2013
 Meld misbruik27-8-2012 15:25:19

succes...een droom,zo romantisch



Kim
18-5-2013
 Meld misbruik27-8-2012 18:42:23

zo een leuk idee!!! eens iets wat anders dan het gewone traditionele trouwfeest



Jolien
24-8-2013
 Meld misbruik27-8-2012 18:58:04

Ceremoniemeester kost HEEL veel geld ... Ik spreek uit ervaring ;-)
Bij verschillende prijs gaan vragen : ik heb het er echt niet voor over...
Wij regelen alles zelf en een kennis van ons zal in kostuum de mensen een plaats aanwijzen in de kerk, misboekjes uitdelen en mijn kleed mooi leggen & de suite begeleiden... Kost mij niets, tja, jawel, ik zou liegen : 1 fles champagne !

Ik vind het concept van je feest wel heel leuk!




Silke
4-5-2013
 Meld misbruik27-8-2012 19:37:42

Ik vind het idee van jullie huwelijk heel origineel. Echt leuk!!

Een ceremoniemeester is niet nodig vind ik! :) Je kan dat geld beter in iets anders steken!

Nog veel succes met alle voorbereidingen. Geniet van elk moment!! 2 jaar lijkt nog lang, maar het gaat sneller dan je denkt! ;)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...